Alimente gustoase și bogate în calorii pe care să nu le eviți când vrei să slăbești

Când vrei să scapi de kilogramele nedorite, nu trebuie să elimini din meniul tău alimentele bogate în calorii! Consumându-le cu moderație, ele te ajută să scazi în greutate și să te simți bine în pielea ta. Condiția este să le alegi pe cele sănătoase, așa că iată care sunt! 

image

În procesul de slăbire este important numărul de calorii pe care îl consumi zilnic! În medie, pentru a slăbi 1 kilogram pe săptămână, o femeie trebuie să se limiteze la 1500 de calorii pe zi, iar un bărbat la 2000 de calorii. În acest număr, te poți încadra cu cantități mici de alimente sănătoase. Le poți păstra în mediul tău inclusiv pe cele care conțin grăsimi benefice sau carbohidrați, deoarece, în contexul unei diete hipocalorice, susțin pierderea în greutate, te scapă de pofta de dulce și conferă sațietate. 

Citește și: Deserturi delicioase pe care le poți introduce în dieta de slăbit 

Pește gras 

Din mediul de slăbit nu trebuie să lipsească peștele gras, precum somonul și sardinele, deoarece sunt printre cele mai importante surse de proteine dintre toate alimentele!  Peștele gras conține grăsimi sănătoase, cum sunt acizii grași omega-3, care te ajută să te simți sătul și să previi pofta de alimente „interzise”. Consumă 100 g. de pește gras la cină cu o salată verde sau cu legume la abur sau la grătar! 

Unt de arahide 

Poate că untul de arahide este bogat în calorii, dar asta nu trebuie să te împiedice să îl adaugi în dieta de slăbit! Consumat cu moderație, la micul dejun sau la gustare, (câte o linguriță), untul te arahide te ajută să previi apariția poftelor nesănătoase sau execesele alimentare datorită conținutului său de fibre și proteine. Mai mult, potrivit unui studiu, două lingurițe de unt de arahide pe zi ajută la îmbunătățirea nivelului de zahăr din sânge dacă este consumat cu o sursă de fibre, precum o felie de pâine prăjită integrală sau un măr. 

Desert 

În dieta de slăbit nu este bine să elimini deserturile sănătoase, deoarece pierderea în greutate este un proces lung, iar pe tot acest parcurs s-ar putea să te tenteze alimentele cu zahăr, bogate în calorii. Așadar, este bine să îți prepari propriile deserturi fără zahăr și făină albă, pe care să le consumi dimineața sau la gustare. Iată aici un desert sănătos, care te-ar putea ajuta să slăbești! 

Consumă și cartofi! 

Și-au câștigat o reputație proastă în ceea ce privește pierderea în greutate, însă cartofii consumați fierți și la masa de prânz te ajută să te simți sătul o perioadă lungă te timp, îți oferă energie și nutrienți importanți pentru digestie, așa cum sunt fibrele.

Citește și: Shutterstock 



Recente

Ciuperci sote cu spanac  Sursa foto shutterstock 1239687739 jpg
hidroponie jpg
Ce cauzeaza sangerarile reduse dupa menopauza  sursa foto shutterstock 1268799562 jpg
Rulada cu nuci si scortisoara  Sursa foto shutterstock 1679665513 jpg
slabit jpg
detergent de spalat rufe jpg
fasole alba uscata jpg
Supa rece de legume, Sursa foto shutterstock 668899363 jpg
Cafea sau ceai  Sursa foto shutterstock 2195838791 jpg
imbatranirea prematura este accelerata de felul in care bei apa jpg
Prajitura cu scortisoara  Sursa foto shutterstock 1038045298 jpg
Lasagna cu spanac  Sursa foto shutterstock 362034866 jpg
Exercitii Pilates care iti subtiaza talia  Sursa foto shutterstock 610194995 jpg
ulei de masline jpg
Poza de cover  Care sunt principalele aspecte intalnite la copiii cu tulburare de spectru autist  Iata ce trebuie sa cunosti despre acestea! Copil cu TSA, terapeut, cabinet jpg
gradinarit  jpg
Gogosi cu mas si scortisoara  Sursa foto shutterstock 318892187 jpg
Felul in care dormi conteaza jpg
Ce provoaca manacarimi ale pielii  Sursa foto shutterstock 1169648437 jpg
Placinta cu spanac si branza  Sursa foto shutterstock 1074532910 jpg