3 moduri simple să scapi rapid de 4,5 kilograme

Călătorim mai mult, ne dorim să ajungem mai des pe plajă, la piscină sau ştrand, la evenimente, deci şi să arătăm cât mai bine. Anul acesta, se preconizează că vor fi cele mai multe nunți din anul 1984 încoace, cu aproximativ 2,5 milioane de cupluri care se vor căsători. Dacă şi tu te numeri printre cei care doresc să mai scape de câteva kilograme pe ultima sută de metri, urmează aceste sfaturi!

image

De obicei, pierderea în greutate înseamnă slăbirea cu una sau două kilograme pe săptămână. Dacă depui efort susţinut, timp de o lună și jumătate, poţi pierde până la 12 kilograme. Deși s-ar putea să fii stresat din cauza slăbirii în timp înainte de un eveniment sau de afişarea pe plajă, este posibil să slăbești mai repede.

Începe prin a avea grijă că ai mai mult alimente vegetale la masă şi că sunt colorate divers. O strategie pentru a pierde în greutate atunci când eşti în criză de timp este să creşti consumul de legume pentru a avea un aport mai mare de fibre. Acestea îţi menţin senzaţia de saţietatea. Vei mânca mai puţin la o masă şi vei avea mai puţine tentaţii culinare între mese.

Numai mâncare făcută în casă

O modalitate simplă de a slăbi mai repede este să nu mai mănânci la restaurante, ci numai ceea ce prepari acasă. Mâncatul în oraş îţi aduce o cantitate enormă de calorii și sodiu fără să-ți dai seama. Prin reducerea frecvenței cu care mănânci la restaurant sau fast-food, vei avea un aport caloric mai scăzut.

Citește: și: Când să bei oţet de mere ca să slăbești

Atenţie la proteine!

Monitorizează puţin cantitatea de proteine consumată. Propune-ţi să ai mai multe surse de proteine slabe la fiecare masă. Bărbații care fac sport timp de 45 de minute, 3-5 zile pe săptămână, au nevoie de aproximativ 0,45 grame de proteine pe kilogram, iar femeile cu același nivel de activitate au nevoie de 0,35 grame pe kilogram.

Redu porţiile!

Evaluează-ţi foamea pe o scară de la 1 la 10 înainte de a mânca. Te poate ajuta să slăbești, deoarece te obligă să te oprești și să te gândești dacă îți este cu adevărat foame ori plictiseala, tristeţea te fac să vrei să mănânci ceva. Aşa îţi vei reduce aportul caloric zilnic, prin rărirea meselor. În timp ce mesteci încet, observă cum te simţi pentru a face conexiunea minte-corp.

Vezi și: Cele mai bune preparate cu paste pentru slăbit

Nu lăsa ca pierderea în greutate să fie scopul tău. Concentrează-te pe felul în care te simți. Simți că ești mai energic când te trezești? Asta este cel mai important!



Recente

tipuri de nasturi jpg
Anca Alungulesei silueta jpg
sfaturi parinte copil shutterstock 1318903208 jpg
cateva detalii importante la alegerea vasului de wc  1654350490 jpg
caserole catering din polistiren snick ambalaje jpg
De ce este extrem de important să îți usuci mâinile după spălare, foto shutterstock jpg
Cele mai utile electrocasnice descopera aparatura esentiala pentru o casa moderna jpg
Ce include revizia periodica a masinii si cand ar trebui sa o faci jpg
input jpg
Kiwi, foto shutterstock jpg
Ce băutură caldă şi delicioasă îţi reduce colesterolul   Sursa foto Pixabay jpg
amantă personalități moarte  sursa foto   Shutterstock jpg
Lupta impotriva virusurilor   Alimente care iti vor proteja sistemul imunitar jpg
Un nou trend pe TikTok  Banda izolatoare pentru un somn mai bun   Sursa foto Shutterstock jpg
Ce tip de sport se potriveste zodiei tale   Sursa foto Shutterstock jpg
Coafuri la modă în toamna lui 2022   Sursa foto Shutterstock jpg
Cum poti porni un business in industria de beauty sfaturi si trucuri pretioase jpg
Eva Pavel Catalin Botezatu jpg
labute patrupezi plimbare foto shutterstock 1530537530 jpg
copil cu tulburare obsesiv compulsiva shutterstock 614822087 jpg