Simptome ale stresului pe care să nu le ignori

1 77527 original jpg jpeg

Stresul este unul dintre procesele naturale ale corpului. Când avem o afecţiune externă, stresul generează un răspuns de apărare, care poate fi fiziologic sau psihologic. Aceste răspunsuri te ajută să faci faţă oricăror situaţii din viaţă.

Aceste simptome provin din instinctul uman pentru supravieţuire, care implică şi organe precum inima sau creierul. Dar stresul poate deveni o problemă când simptomele sunt recurente. Din acest motiv, stresul a devenit astăzi un stil de viaţă, iar simptomele sunt pur şi simplu ignorate, el devenind astfel o tulburare cronică pentru un număr tot mai mare de oameni.

Durerea de cap

Persoanele care exprimentează zilnic durere de cap se confruntă cu stres. Starea emoţională a unei persoane determină contractarea vaselor de sânge, scăderea fluxului sangvin către creier şi creşterea tensiunii. De fapt, atunci când acest lucru se întâmplă regulat, poate fi însoţită de sensibilitate la lumină, iritabilitate şi probleme cu vederea.

Probleme digestive

Tulburările  digestive sunt adesea ignorate atunci când vine vorba de stres. La urma urmei, majoritatea oamenilor le asociază cu probleme de stomac sau obiceiuri alimentare nesănătoase. În realitate, aceste două probleme au o legătură strânsă: sistemul digestiv are o legătură puternică cu neurotransmiţătorii creierului. Producţia excesivă de hormon de stres (cortizol) creşte producţia de secreţii acide şi cauzează probleme ca arsuri stomacale, indigestie şi dureri abdominale recurente, ceea ce duce la greaţă şi vărsături.

Pierderea excesiva a părului

Este normal să pierzi o anumită cantitate de păr în fiecare zi. Ca rezultat al stresului, cu toate acestea, s-ar putea să observi că numărul de fire de păr pierdute este mult mai mare. Modificările hormonale declanşate de stres pot afecta circulaţia în interiorul scalpului. În timp ce anumite produse sunt destinate combaterii problemei numite cădere de păr, ar trebui să încerci să menţii sub control stresul, apoi să vezi rezultatele.

Durere de spate (zona inferioară)

Durerea de spate care se dezvoltă în zona inferioară este un simptom comun la persoanele a căror activitate sau stil de viaţă le cere să stea mai mult timp în acelaşi loc. Durerea este produsă de tensiunea musculară şi circulaţia sangvină deficitară. Stresul poate fi una dintre cauzele care stau la baza durerii de spate, deoarece accentuează durerea şi rigiditatea.  

Lipsa sau creşterea poftei de mâncare

 Există  oameni care nu pot mânca nimic când sunt stresate, în timp ce alţii cred că prin mâncare se pot relaxa. Modificările acestea rezultă dintr-un dezechilibru al sistemului nervos, care este provocat de acea parte a creierului care răspunde de foame. Este esenţial să acorzi atenţie acestor modificări care pot provoca creştere sau scădere în greutate.



Recente

pete de ulei pe ciment jpg
femeie la birou  foto   Shutterstock jpg
clickpentrufemei ro jpeg
Tarta cu legume  Sursa foto shutterstock 1980800048 jpg
Decoctul cu mai multe prebiotice decat chefirul  Sursa foto  shutterstock 2153597981 jpg
hygge jpg
meniu restaurant jpg
detergent lichid de vase jpg
nas infundat pe timpul noptii jpg
Tiramisu cu ceai matcha si kiwi  Sursa foto shutterstock 2287226011 jpg
dieta, creier, longevitate jpg
femeie fericita la birou jpg
Exercitiul simplu de Pilates care te ajuta sa slabesti  Sursa foto shutterstock 1922215715 jpg
Cafea cu pulbere de ciuperci medicinale  Sursa foto shutterstock 1453768808 jpg
Mini pizza rapida  Sursa foto shutterstock 351620420 jpg
culorile verii 2024 jpg
crampe musculare jpg
clickpentrufemei ro (8) jpg
3fYsLk00mMlZ009 SY0PoAAC7DQ Bd6KMwgrGLMAOi9X2fWgxhNf Yx5hyQH4tiLK5cc1YbNiIDh73VtLjYRNDRgjf1CJ8XoPA5vluitqBRefoH43N8UU39rMUMD5YfUCpp3r5uDwKY tQNsuI6oSj8
Uite aici top 3 idei de activități pe care le poți face alături de prietena ta cea mai bună într o sâmbătă după amiaza jpg