Trei lucruri importante pe care să NU le faci la job

Responsabilitatea, seriozitatea și adaptabilitatea sunt calități pe care trebuie să le arăți la locul de muncă ca să fii considerat un angajat bun. Tototdată, un profesionist în resurse umane, cu experiență de 10 ani, îți spune și ce să nu faci la job.  

image

Valerie Rodriguez, director de resurse umane în New Jersey, spune că există anumite lucruri pe care le-ar evita la locul de muncă. Iată care sunt!  

Citește și: Roboții îți iau locul la muncă? Ce meserii sunt în pericol

Vezi și: Gândurile negative te împiedică să adormi? Iată ce poți face!

  1. Nu confunda relațiile de colegialitatea cu cele de prietenie - Este ușor să te simți bine în preajma colegilor, chiar și cei care lucrează de la distanță simt o conexiune cu anumiți oameni. Totuși, Valerie Rodriguez te sfătuiește să ții cont de faptul că ei nu-ți sunt și prieteni adevărați. Cel puțin acest lucru este valabil în multe cazuri.. Dacă te vei deschide prea mult în fața celorlalți, vei putea fi tentat să iei decizii din perspectiva lor, ceea ce nu este sănătos, deoarece doar tu știi ce îți este benefic și ce nu: „Mi-am dat seama că nu trebuie să împărtășesc lucruri personale cu cei cu care lucrez, deoarece le oferă oamenilor posibilitatea să intervină în viața mea și să ia decizii în locul meu‟, a spus Valerie Rodriguez. 
  2. Nu fi umil - Este bine să fii amabil și empatic la job, dar, în același timp, nu îți este benefic să pari umil și să te pui pe ultimul loc în comparație cu ceilalți, spune expertul: „Am observat că oamenii de succes tind să fie direcți cu realizările lor și vocali, în timp ce indivizii super-umili tind să nu se susțină la fel de mult, ceea ce este greșit. Dacă nu îți susții rezultatele, nimeni altcineva nu o va face.‟
  3. Evită petrecerile - Expertul în HR îți recomandă să eviți petrecerile companiei sau să participi pentru câteva ore, deoarece, în cadrul lor, oamenii pot consuma alcool și își pot schimba atitudinea: „A doua zi la birou, vor circula zvonuri. Nu este bine să stai mai mult de o oră-două. Chiar dacă nu consumi alcool, sunt șanse ca altcineva să te deranjeze și să îți schimbi părerea despre acea persoană‟, remarcă Valerie Rodriguez. 

Sursă: Business Insider / Sursă foto: Shutterstock  



Recente

pastrarea unui secret este nociva pentru sanatate jpg
interviu pentru un job  foto   Shutterstock jpg
5 obiceiuri care iti dezvaluie personalitatea  Sursa foto shutterstock 1746342872 jpg
intalnire anulata jpg
Ce vezi prima data iti arata cum reactionezi in fata provocarilor  Sursa foto Jagranjosh jpg
Test jpg
Test  Care este prima impresie pe care o faci  Sursa foto shutterstock 1354368305 jpg
Loc de munca toxic  jpg
Metoda kaizen de evitare a burnoutului  Sursa foto shutterstock 702522496 jpg
o persoana care minte jpg
Ce spune despre tine modul in care folosesti tubul de pasta de dinti  Sursa foto shutterstock 651225181 jpg
intuitie jpg
Desenele pe care le faci in graba arată ce te motiveaza in viata  Sursa foto shutterstock 2291956477 jpg
Sfintii 40 de Mucenici  Sursa foto Wikimedia jpg
Ce este ableismul  Sursa foto shutterstock 2292625553 jpg
copil deprimat  foto   Shutterstock jpg
Ce vezi prima data in aceasta imagine iti dezvaluie cele mai mari frici jpg
cadou jpg
femeie puternica jpg
personalitate jpg