Trei lucruri importante pe care să NU le faci la job

Responsabilitatea, seriozitatea și adaptabilitatea sunt calități pe care trebuie să le arăți la locul de muncă ca să fii considerat un angajat bun. Tototdată, un profesionist în resurse umane, cu experiență de 10 ani, îți spune și ce să nu faci la job.  

image

Valerie Rodriguez, director de resurse umane în New Jersey, spune că există anumite lucruri pe care le-ar evita la locul de muncă. Iată care sunt!  

Citește și: Roboții îți iau locul la muncă? Ce meserii sunt în pericol

Vezi și: Gândurile negative te împiedică să adormi? Iată ce poți face!

  1. Nu confunda relațiile de colegialitatea cu cele de prietenie - Este ușor să te simți bine în preajma colegilor, chiar și cei care lucrează de la distanță simt o conexiune cu anumiți oameni. Totuși, Valerie Rodriguez te sfătuiește să ții cont de faptul că ei nu-ți sunt și prieteni adevărați. Cel puțin acest lucru este valabil în multe cazuri.. Dacă te vei deschide prea mult în fața celorlalți, vei putea fi tentat să iei decizii din perspectiva lor, ceea ce nu este sănătos, deoarece doar tu știi ce îți este benefic și ce nu: „Mi-am dat seama că nu trebuie să împărtășesc lucruri personale cu cei cu care lucrez, deoarece le oferă oamenilor posibilitatea să intervină în viața mea și să ia decizii în locul meu‟, a spus Valerie Rodriguez. 
  2. Nu fi umil - Este bine să fii amabil și empatic la job, dar, în același timp, nu îți este benefic să pari umil și să te pui pe ultimul loc în comparație cu ceilalți, spune expertul: „Am observat că oamenii de succes tind să fie direcți cu realizările lor și vocali, în timp ce indivizii super-umili tind să nu se susțină la fel de mult, ceea ce este greșit. Dacă nu îți susții rezultatele, nimeni altcineva nu o va face.‟
  3. Evită petrecerile - Expertul în HR îți recomandă să eviți petrecerile companiei sau să participi pentru câteva ore, deoarece, în cadrul lor, oamenii pot consuma alcool și își pot schimba atitudinea: „A doua zi la birou, vor circula zvonuri. Nu este bine să stai mai mult de o oră-două. Chiar dacă nu consumi alcool, sunt șanse ca altcineva să te deranjeze și să îți schimbi părerea despre acea persoană‟, remarcă Valerie Rodriguez. 

Sursă: Business Insider / Sursă foto: Shutterstock  



Recente

shutterstock 1742654276 jpg
cuplu face calcule 2229856785 jpg
clickpentrufemei ro (19) jpg
Semne ca iti neglijezi sanatatea mintala  Sursa foto shutterstock 2200959479 jpg
shutterstock 1292534521 jpg
shutterstock 551342416 jpg
shutterstock 1010662003 jpg
shutterstock 2077653295 jpg
Taci pentru a evita conflictele  Sursa foto shutterstock 2253955075 jpg
Esti o persoana toxica fara sa stii  Sursa foto shutterstock 1389422705 jpg
Minciuni, obsesie și iluzia fericirii în cartea „Roșu murdar” png
shutterstock 373552009 jpg
shutterstock 2004352769 jpg
shutterstock 2349783369 jpg
shutterstock 2165936661 jpg
Test de personalitate  Esti diplomat sau direct  Sursa foto shutterstock 620872658 jpg
shutterstock 1823248277 jpg
Pierderea timpului are efecte benefice  Sursa foto shutterstock 1829531144 jpg
Ce inseamna acceptarea unui pahar cu apa la interviul de angajare  Sursa foto shutterstock 36868639 jpg
shutterstock 2471109131 jpg