Cum amenajezi acasă un birou ca la serviciu

Să muncești de acasă poate fi incitant, deoarece îți oferă o oportunitate pentru confort și eficiență, dar dacă biroul este prea informal sau nu este separat efectiv de mediul casnic, productivitatea maximă se poate pierde.

image

Trebuie să găsești o modalitate de a te separa de restul activităților din casă și de a limita toate celelalte sunete și întreruperi normale și naturale. Noi te ajutăm cu sfaturi pentru a obține asta!

Pasul 1

Primul pas este să-ți configurezi spațiul dedicat strict muncii. Unde ai de gând să-ți pui biroul? Nu trebuie să fie un spațiu mare, dar ar trebui să fie separat de alte zone. Ai putea converti o cameră pe care o folosești cel mai puțin sau o altă zonă subutilizată din casă. Evaluează modul în care spațiul respectiv poate fi dedicat muncii și poate deveni „biroul tău‟.

Pasul 2

Păstrează tot ceea ce ține de munca ta în acel spațiu, deoarece este important să poți găsi lucruri, să le ai la îndemână și să fii eficientă în acest spațiu. Laptopul, încărcătorul, agenda, pixul, telefonul, toate aceste obiecte indispensabile trebuie să fie pe biroul amenajat acasă. De asemenea, este indicat să păstrezi spațiul din afara biroului tău fără obiecte de birotică sau care țin de munca ta. Acest lucru promovează echilibrul sănătos job-viață personală și îți permite să te relaxezi acasă după ce termini serviciul... de acasă.

Citește și Cum să nu pici în plasa mâncatului compulsiv când lucrezi de acasă

Pasul 3

Nu în ultimul rând, stabilește ore fixe pentru lucrul de acasă. Acest lucru contribuie la echilibrul tău de viață și, de asemenea, ar trebui să te ajute să fii mai productiv și să-ți organizezi cât mai bine ziua. Cea mai mare problemă pe care o au cei care lucrează la domiciliu este pierderea distincției dintre viața profesională și viața de acasă. Compartimentarea zilei în segmente identificabile te va ajuta. Stabilește un orar al timpului pe care știi că îl vei petrece în biroul tău de acasă: acest lucru te va ajuta să dezvolți un plan de productivitate.

Vezi și 5 sfaturi care te ajută cu adevărat să-ţi îmbunătăţeşti lucrul de acasă

Pasul 3

O lumină bună este esențială atunci când lucrezi. În mod ideal, ai nevoie de cât mai multă lumină naturală. Dacă spațiul tău are o fereastră, este de dorit să îți amplasezi biroul cât mai aproape de

aceasta. Lumina zilei este cea mai echilibrată sursă de lumină albă disponibilă și este întotdeauna benefic să ai cât mai multă lumină naturală în zona de lucru. O lampă cu lumină caldă care să sporească iluminarea este și ea de dorit în zona de lucru, dacă obișnuiești să lucrezi seara sau dacă te prinde seara la muncă, ceea ce nu este, însă, de dorit.

Pasul 4

Sănătatea, siguranța și bunăstarea ta sunt esențiale, atunci când lucrezi. Prin urmare, articolele pe care le alegi pentru biroul de acasă ar trebui să fie proiectate ergonomic pentru a evita durerile de spate, în timp ce muncești. Nu alege acel scaun sau fotoliu uitate prin living și neconforme, ci optează pentru un scaun profesional de birou, prietenos cu coloana ta. Ia în considerare și suporturile pentru picioare, mouse-urile ergonomice cu formă care se potrivește celei a mâinii tale și suporturile moi pentru tastatură, care permit odihnă și relaxare pentru încheietura mâinii. Toate acestea îmbunătățesc experiența de lucru și îți fac timpul petrecut la biroul de acasă mai puțin stresant pentru corpul tău.

@shutterstock