Diete anticelulitice – Consumă alimente bogate în antioxidanţi

 

Antioxidanţii sunt substanţe nutritive care au ca rol principal limitarea acţiunii radicalilor liberi. Întrucât radicalii liberi cauzează deteriorarea circulaţiei sângelui,apare celulita. Printre alimentele bogate în antioxidanţi se numără:morcovii,broccoli,cartofii dulci,varza şi strugurii.

 

Dieta anticelulitice – Include în regimul alimentar alimente cu lecitină

 

Licitina are rolul de a scădea nivelul de colesterol rău (LDL) şi de a mări nivelul colesterolului bun (HDL). Pentru că licitina ajută la o mai bună circulaţie a sângelui şi întăreşte pielea,este bine să consumi alimente bogate în lecitină,cum sunt:portocalele,merele,spanacul,conopida,morcovii şi roşiile.

 

Diete anticelulitice – Mănâncă mango şi banane

 

Dacă urmezi o dietă anticelulitică nu trebuie să excluzi consumul de mango şi banane. Aceste fructe ajută la o bună funcţionare a circulaţiei sangvine. În felul acesta,pielea primeşte substanţele nutritive de care are nevoie şi sunt eliminate toxinele vinovate de formarea celulitei.

 

Diete anticelulitice – Consumă citrice din abundenţă

 

Întrucât sunt bogate în vitamina C,citricele sunt recomandate de nutriţionişti în dietele anticelulitice. Portocalele,lămâia şi grepfrutul produc colagen,ce contribuie la menţinerea elasticităţii pielii.

 

Diete anticelulitice – Nu neglija alimentele cu proprietăţi diuretice

 

Un lucru important pe care trebuie să-l faci când te lupţi cu celulita este consumarea legumelor şi fructelor care să ajute corpul să nu mai reţină lichide. Prin urmare,mănâncă pepene,castraveţi,ţelină şi sparanghel.