A renunţat la serviciu pentru copii şi a devenit milionară. O invenţie a schimbat viaţa unei mame
Se spune că nu există muncă mai creativă decât cea de mamă. Trebuie să fie bucătăreasă, profesoară, psiholog, asistentă medicală. Această mamă a dovedit-o găsind rezolvare la o problemă a unuia dintre copiii ei care nu putea dormi.
O femeie din Marea Britanie în vârstă de 55 de ani care lucra ca inginer a renunțat la serviciu pentru a se ocupa mai mult de copiii ei. O problemă pe care o avea cu o fetiţă a determinat-o să inventeze un produs. S-a dovedit a fi o modalitate de a câștiga o mulțime de bani fără a-și neglija familia.
Fiica ei nu putea dormi la prânz
Audrey Buck lucrase ca inginer şi conducea o companie de formare, dar și-a lăsat slujba pentru a-și întemeia o familie. A avut trei copii şi nu s-a gândit niciodată că dăruirea ei maternă ar putea s-o îmbogățească.
Totul a început cu o problemă de familie: „Fiica mea mijlocie s-a născut în 2001, când eu aveam 34 de ani. În copilărie, a avut probleme cu somnul în timpul zilei, iar o prietenă mi-a sugerat să folosesc o jaluzea bună” a explicat mama. Într-un interviu pentru publicaţia „The Mirror”, a dezvăluit că a folosit saci de gunoi negri pentru a acoperi ferestrele. Aşa a reuşit să blocheze complet intrarea luminii, iar asta i-a dat o idee.
Citește și: Schimbarea radicală pe care Anne Hathaway a făcut-o de când a devenit mamă
A decis să încorporeze plastic de culoare închisă în țesătura perdelelor. În acest mod a creat jaluzele care făceau întuneric total în cameră chiar şi în plină zi.
Pe măsură ce prietenii ei au început să comande jaluzele pentru dormitoarele copiilor, Audrey s-a gândit să extindă producția. „Mă întrebam că această idee ar putea deveni o afacere. Am început cu niște reclame în reviste pentru părinți, apoi am pus la punct un site web, apoi afacerea a pornit”, a explicat ea.
A ajuns la un milion de dolari pe an
Ceea ce a început ca o mică afacere de sufragerie a devenit un loc de muncă profitabil. Mai mult, i-a adus chiar şi un milion de dolari pe an. A investit într-o imprimantă și în țesături fără a-și neglija familia. Lucra atunci când copiii erau la școală.
„La început, toate vânzările au fost prin poștă. Eram hotărâtă să rămân casnică. Apoi, în anul 2008 m-am lansat pe Amazon și asta mi-a permis să ajung în SUA”, a dezvăluit mămica. Produsul ei a prins şi în alte regiuni, iar Audry a contactat alte mame cărora le-a dat de lucru. „Când îmi amintesc cum a început afacerea, uneori vreau să mă ciupesc pentru că nu-mi vine să cred. Suntem o echipă mică și sunt mândră de drumul parcurs”, a mai spus ea.