Orele perfecte pentru mers la culcare pentru a slăbi şi a elimina probleme cardiace

Cercetătorii americani au analizat obiceiurile de somn şi au aflat care sunt cele care îmbunătăţesc calitatea vieţii şi previn problemele de sănătate.

image

Este la fel de important să te odihnești suficient noaptea ca a fii activ în timpul zilei. Pentru a avea o calitate mai bună a vieții, știința a dezvăluit care este cel mai bun moment pentru a merge la culcare.

Un studiu realizat de un specialist în somn a analizat influența somnului asupra sănătății, după cum menţionează Cronista. Atât orele de odihnă, cât și momentul din zi în care te relaxezi și mergi la culcare sunt esenţiale pentru îmbunătățirea digestiei, slăbit și protejarea inimii.

Câte ore este necesar să dormi pe zi?

Cei care au între 18 și 60 de ani trebuie să doarmă cel puțin şapte ore pe zi, în timp ce copiii şi vârstnicii au nevoie de nouă ore pe zi. Cel puţin acestea sunt indicaţiile Academiei Americane de Medicină a Somnului și Societății de Cercetare a Somnului.

Vezi şi: Pe ce parte e bine să dormi? Avantaje și dezavantaje

Ce efecte are somnul insuficient?

Cei care dorm mai puține ore se pot confrunta cu efecte negative, cum ar fi îngrăşarea, slăbirea sistemului imunitar, hipertensiune arterială, accidente vasculare cerebrale, diabet.

Acoperirea necesarului de ore de somn ajută organismul să echilibreze producția de hormoni precum cortizolul și melatonina. De asemenea, ajută la creșterea productivității a doua zi și la reducerea schimbărilor bruşte de dispoziție.

Cel mai bun moment pentru a merge la culcare

Deși ora de culcare depinde de preferințe și obişnuinţă, un studiu publicat de European Heart Journal-Digital Health a indicat că mersul la somn între orele 22.00 și 23.00 este benefic pentru organism. S-a observat o incidență mai scăzută a bolilor cardiovasculare la persoanele care obişnuiau să doarmă înainte de miezul nopţii.

Te-ar mai putea interesa: Evită aceste alimente și băuturi dacă vrei să te odihnești corespunzător!

Studiul a stabilit că aceia care au lucrat în ture de noapte sau în schimburi au fost mai predispuși să sufere de accidente vasculare cerebrale sau să aibă probleme digestive, cardiace sau de greutate.

FOTO: Shutterstock



Recente

Tort cu frisca si capsuni  Sursa foto shutterstock 1132012664 jpg
clickpentrufemei ro (7) jpg
Paste din dovlecei cu chiftelute  Sursa foto shutterstock 1459898876 jpg
Atentie la capuse Cand sa apelezi la medic  Sursa foto Pixabay  ixodes ricinus 5260258 1280 jpg
Imagine clickpentrufemei jpg
Oatzempic jpg
Ți ai renovat bucătăria și ai nevoie de un frigider nou jpg
o femeie eleganta jpg
plosnite jpg
Salata cu tin si quinoa  Sursa foto shutterstock 1009968754 jpg
Planta longevitatii te face sa arati mai tanar  Sursa foto Pixabay Ingoldfranziska jpg
Prajitura cu biscuiti si crema de vanilie  Sursa foto shutterstock 1953822481 jpg
braun lanseaza primul sistem ipl din lume care inva a pe masura ce l folose ti i se adapteaza la pielea dumneavoastra10 jpg
Ce aparate electrocasnice sunt esențiale într o cafenea jpg
Minitarte cu ciuperci si pui  Sursa foto shutterstock 2153639297 jpg
Cum sa folosesti usturoiul  Sursa foto Pixabay jpg
miros corporal  jpg
clickpentrufemei ro (6) jpg
MedLife Campanie promotionala 1920x1080px jpg
shutterstock 1787268302 jpg