Să consumi carbohidraţi rafinaţi

Dacă te pregăteşti de o cină târzie constând într-un bol cu paste sau şi mai bine,cu cereale,s-ar putea să ai ceva de furcă în a-l atrage pe Moş Ene. De ce?

Carbohidraţii rafinaţi îţi cresc nivelul de zahăr din sânge,oferindu-ţi un impuls de energie,de care chiar nu ai nevoie la ore târzii în noapte!

Să consumi alcool

Deşi o băutură înainte de culcare te poate ajuta să adormi,aceasta scădea calitatea somnului şi te va face agitată pe durata întregii nopţi. Cu alte cuvinte,te vei trezi aproape din oră în oră.  

Exerciţiile pe înserat

Dacă ai impresia că un antrenament intens,după ora 20,te va ajuta să adormi în cinci minute,nici că te puteai înşela mai tare! Prin mişcare,vei obţine fix rezultatul opus! Exerciţiile stimulează energia şi cresc temperatura corpului,aşa că înţelept ar fi să eviţi antrenamentele,de orice fel,cu cel puţin trei ore înainte de somn.  

Să adormi cu televizorul pornit

Chiar dacă mulţi oameni folosesc televizorul pe post de „lumină de veghe”,evită să faci asta!  Activitatea vizuală este posibil să-ţi menţină creierul în funcţiune,deşi tu îţi doreşti de fapt ca acesta să se potolească. Acest lucru este valabil mai ales pentru buletinele de ştiri şi emisiunile cu tentă violentă.  

Să bei prea mult lichide seara

Te trezeşti în toiul nopţii pentru a merge la baie? Asta chiar nu ajută,crede-mă! Menţine nivelul de hidratare pe timpul zilei,dar evită să bei lichide în cantităţi mari,cu cel puţin două ore înainte de culcare.