Principalul defect al acestor alimente este că sunt pline de calorii,ca şi de carbohidraţi,grăsimi şi alte elemente nutritive care,asimilate în cantitate moderată sunt benefice organismului,dar dacă ai trecut de limită eşti prima şi cea mai importantă victimă a lor. Iată care sunt acele alimente pe care trebuie să le consumăm întotdeauna cu moderaţie (dacă nu ne simţim în stare să renunţăm definitiv la ele). 

 

1. Brânzeturile procesate

Acestea conţin în general peste 40% grăsime,iar unele sortimente au şi foarte multă sare. În această categorie sunt incluse brânza topită,caşcavalul sau brânza de burduf.
 

2. Mezelurile procesate

Fereşte-te de orice produs din categoria mezeluri-şuncă,salam,cârnaţi,crenwurşti-deoarece conţin extrem de multe grăsimi.
 

3. Untul şi margarina

Şi aceste două produse conţin multe grăsimi şi implicit multe calorii. Cel mai bine ar fi ca aceste alimente să nu facă parte din alimentaţia ta,să uiţi pur şi simplu că există sau să le consumi foarte rar.
 

4. Laptele integral şi iaurturile cu fructe

Laptele cu procent mare de grăsimi este inamicul siluetei,la fel şi iaurturile cu fructe care conţin mult zahăr sau îndulcitori periculoşi. Mănâncă mai bine iaurt simplu şi fructe separat.


Citeşte articolul integral pe ANTENA SATELOR.