Ceaiul verde are o concentraţie foarte mare de substanţe nutritive, conţine compuşi antiinflamatori, purificatori şi diuretici care, atunci când sunt asimilaţi de organism, elimină toxinele şi fluidele. Aceştia sunt factori strâns legaţi de creşterea în greutate. În plus, ceaiul verde este bogat în vitamine, minerale şi antioxidanţi puternici. Acestea îmbunătăţesc activitatea metabolismului pentru a arde mai multe calorii.

Iată două reţete sănătoase pe care ar trebui să le incluzi în dieta ta:

1. Infuzie de ceai verde, ghimbir şi lămâie

Ceaiul verde, lămâia şi ghimbirul sunt ingrediente cu proprietăţi purificatoare, eliminând excesul de toxine şi îmbunătăţind funcţiile renale şi digestia. Această combinaţie naturală de ingrediente creşte nivelul de energie în organism şi îmbunătăţeşte activitatea metabolică pentru a slăbi mai uşor.

Ai nevoie de:

-    1 linguriţă ceai verde
-    1 linguriţă ghimbir ras
-    sucul de la o jumătate de lămâie
-    250 ml apă

Mod de preparare:

Pune într-un ibric apa. Las-o să fiarbă, apoi adaugă ceaiul verde şi ghimbirul. Redu focul la o temperatură mai scăzută. Acoperă ibricul cu o farfurie – este nevoie de acest pas pentru infuzie. Se lasă 2-3 minute. Strecoară băutura într-o cană, mai las-o 5 minute şi apoi adaugă sucul de lămâie. Se bea o ceaşcă de ceai pe stomacul gol. Aşteaptă 30 de minute înainte de a mânca micul dejun.  Bea ceaiul de cel puţin 3 ori pe săptămână.

2. Smoothie din banană, ceai verde şi avocado

Cu această băutură delicioasă, nu numai că purifici corpul într-un mod sănătos, ci îţi îmbunătăţeşti starea fizică şi mentală. Conţine cantităţi mari de antioxidanţi, acizi graşi esenţiali şi aminoacizi, substanţe care îmbunătăţesc metabolismul şi masa musculară. Prin consumul regulat a băuturii combaţi oboseala de dimineaţă şi, în acelaşi timp, previi poftele alimentare din timpul zilei.

Ai nevoie de:

-    1 linguriţă ceai verde
-    ½ avocado
-    1 banană
-    5 migdale (zdrobite)
-    ½ ceaşcă apă

Mod de preparare:

Pune la fiert apa într-un ibric, după care adaugă ceaiul verde. Lasă-l 5-10 minute, apoi strecoară băutura într-o ceaşcă şi las-o la răcit. Pune în vasul blenderului pasta de la avocado, feliile de banană, ceaiul şi migdalele. Procesează ingredientele câteva minute. Vei obţine o băutură omogenă, care se serveşte imediat. Este recomandat consumul smoothie-ului cu cel puţin 30 de minute înainte de micul dejun. Include-l în dietă de 3 ori pe săptămână.

Credit foto: www.steptohealth.com