Dormi puţin în timpul săptămânii,mult în weekend
 
Mai multe studii au arătat că persoanele care nu au un somn regulat asimilează doar  mai multe calorii decât persoanele care obişnuiesc să doarmă după program.
 
Acest lucru se întâmplă nu numai din cauză că stau treze mai mult,deci şi mănâncă mai mult,ci şi deoarece somnul are o influenţă importantă şi asupra hormonilor care reglează foamea.
 
Aşadar,dacă eşti genul de persoană care abia aşteaptă weekendul ca să doarmă cât mai mult,iar în timpul săptămânii doare foarte puţin,este total greşit. În acest timp,organismul tău nu face decât să stocheze calorii.
 
Nu mergi la culcare fără “ceva dulce” înainte
 
Îţi spui că o mică îngheţată sau o bomboană înainte de culcare nu are ce rău să îţi facă,de aceea faci acest lucru seară de seară. Ei bine,caloriile se adună,iar kilogramele nedorite se depun,fără ca tu să îţi dai seama.
 
Ca să renunţi mai uşor la acest obicei nesănătos,fii sigură că pe timpul zilei mânânci la fiecare trei ore:meseleprincipale,la care adaugi două gustări. Astfel,nu ţi se va mai face foame înainte să mergi la culcare.
 
Nu ai somn de calitate
 
Mergi la culcare la o oră rezonabilă,dar te trezeşti de mai multe ori pe timpul nopţii? Ei bine,acest lucru poate să îţi afecteze dieta. Aceste întreruperi de somn nu numai că te vor tenta să dai o tură şi pe la frigider,dar pot favoriza depozitarea grăsimilor.
 
Acest lucru este în strânsă legătură cu faptul că,din cauza somnului interupt,te poţi simţi stresată şi anxioasă,ceea ce la multe femei se traduce printr-o “acumulare” de grăsimi.
 
Aşadar,ca să scapi de obiceiul trezitului pe timpul nopţii,creează-ţi un dormitor reconfortant. Închide laptopul,calculatorul şi televizorul cu cel puţin 20 de minute înainte să te culci. De asemenea,păstrează o temperatură confortabilă în dormitor,să nu îţi fie nici prea frig,dar nici prea cald.

Citeşte şi: