1. Tăierea apetitului - Miroase o banană sau un măr

Poate că ţi se va părea o metodă ciudată, dar studiile au arătat că dă roade. Secretul constă în faptul că trebuie să miroşi fructul pentru aproximativ 1 minut, timp suficient pentru a păcăli creierul că tu chiar ai consumat fructul respectiv. Astfel se va instala senzaţia de saţietate, iar tu vei mânca mai puţin.

2. Aşază o oglindă în dreptul mesei

O altă metodă eficientă pentru tăierea apetitului este să aşezi o oglindă în dreptul mesei. Faptul că te vei putea privi în timp ce iei masa îţi va aduce aminte în mod constant care sunt ţelurile tale şi de faptul că trebuie să te ridici înainte să te simţi sătulă. Privindu-te, îţi vei creşte stima de sine, un bun imbold ca să fii mai atentă la imaginea şi la dieta ta.

3. Tăierea apetitului - Înconjoară-te de nuanţe de albastru

Există un motiv pentru care albastrul nu este folosit în decorarea restaurantelor şi acela este că această culoare subminează pofta de mâncare. Aşadar, cumpără-ţi şerveţele albastre, farfurii albastre şi o faţă de masă în tonuri de albastru şi vei mânca mai puţin. Evită în schimb roşul, galbenul şi portocaliul, culori care deschid apetitul culinar.

4. Foloseşte farfurii mai mici

O altă metodă extrem de eficientă pentru tăierea apetitului este să foloseşti farfurii mai mici pentru mesele tale. În acest fel şi porţiile pe care le vei consuma vor fi mai mici, însă creierul tău nu va percepe acest lucru deoarece nu va ”vedea” o farfurie mare, pe jumătate goală. Din contră, va avea impresia că a mâncat o masă consistentă.


Citeşte şi:

Trucuri pentru o dietă sănătoasă

Dieta cu grepfrut,simpla şi eficientă