Brioşe dietetice

Ce sunt sărbătorile fără ceva dulce? În loc să pregăteşti prăjituri cu mult zahăr şi creme care vor transforma un banal desert într-o adevărată bombă calorică,poţi pregăti ceva bun şi sănătos. Prepară brioşe aromate cu scorţişoară şi astfel vei pune mai puţin zahăr în compoziţie. Înlocuieşte untul cu ulei vegetal,adaugă câteva fructe uscate şi vei reduce considerabil numărul caloriilor consumate.

Băuturi calde

O cană aburindă cu ciocolată caldă sau de cafea cu lapte este o invitaţie apetisantă,greu de refuzat. Însă ce ai spune dacă ai putea opta pentru o băutură la fel de bună,dar care-ţi va păstra talia de viespe? Optează pentru o cană de ceai verde aromat cu bucăţi de ananas sau o ceaşcă de ceai de merişoare în care să adaugi un strop de miere. Aceste băuturi nu doar că-ţi vor ţine de cald în zilele friguroase,dar te vor hidrata şi te vor încărca cu energie,astfel încât să-ţi începi ziua în forţă.

Citeşte şi:

3 variante de meniuri dietetice şi gustoase

Băuturile dietetice:cât de bune sunt pentru sănătate

Orez în stil mediteranean

Sarmalele sunt aproape nelipsite din meniul de sărbători. Ce-ar fi să spargi anul acesta tradiţia şi să pregăteşti un risotto,adică un orez în stil mediteranean. Fierbe orezul cu supă de carne,adaugă un strop de unt,câteva frunze de salvie şi acest preparat va deveni garnitura perfectă pentru somon sau pentru friptura de curcan la grătar.