Consumi alcool

Un pahar de alcoolînainte de culcare s-ar putea să îţi dea liniştea de care ai nevoie,dar nu va avea un efect benefic asupra corpului tău. Potrivit unui studiu al unor medici americani,consumul de băuturi alcoolice înainte de somn te poate ajuta să adormi mai repede,dar îţi va altera odihna. Altfel spus,vei deveni mai agitată în timp ce dormi şi te vei trezi de mai multe ori. Mai mult,dacă te confrunţi cu probleme digestive,e posibil să ai reflux gastric şi senzaţii de arsuri.

Bei cafea sau băuturi energizante

Ţi s a întâmplat,cu siguranţă,să ai poftă de o băutură energizantă sau o cafea la finalul zilei,atunci când te simţi pur şi simplu extenuată. Dar aceste băuturi conţin cofeină,o substanţă care te va împiedica să adormi nu o seară,ci chiar mai multe,la rând. Înlocuieşte aceste băuturi cu o cană de ceai călduţ din plante,cu miere şi lămâie,care îţi va relaxa muşchii şi vei avea un somn de bebeluş.

Citeşte şi Cum să combaţi fricile obsesive

Mănânci în pat

Faptul că nu e bine să mănânci seara,cu siguranţă ştii deja. Dar să mănânci în pat,într-o poziţie necorespunzătoare,îţi va face extrem de rău organismului şi te va împiedica să te relaxezi. Evită să mănânci în pat,în faţa televizorului sau în cada cu apă. Stomacultău nu va face faţă şi îţi va da bătăi de cap toată noaptea.

Citeşti pe tabletă

Cititul seara este binevenit,dar niciodată la ore mult prea târzii,căci atunci sunt ochii cei mai obosiţi. Lumina de pe device uri îţi vor afecta ochii şi te vor împiedica să adormi aşa cum trebuie. E posibil chiar să suferi de insomnii.

Citeşte şi Reglează-ţi glicemia cu fasole verde

Sursă foto http://beautifulshoes.org