Pâine albă

Poate că are un gust delicios, însă pâinea este un produs plin de carbohidraţi din pricina cărora vei simţi o uşoară senzaţie de somnolenţă. Aşa că dacă nu vrei să adormi înainte de a începe totul, poate ar fi mai bine să renunţi la pâine.

Alcool

Nu spune nimeni că nu ai voie să bei un pahar de vin roşu înainte de a ajunge în dormitor, însă cantităţile trebuie să fie moderate. Cu cât vei consuma mai mult alcool, cu atât organismul se va deshidrata mai repede, iar producţia de hormoni va fi din ce în ce mai scăzută. În cazul alcoolului există un paradox: pe de o parte îţi dă o senzaţie de incitare şi relaxare a muşchilor, dar pe de altă parte îţi inhibă stimulii nervoşi, fără a mai putea să mai simţi ceva.

Căpşuni

Cu siguranţă ai crede că e romantic să mănânci o porţie de căpşuni alături de partener înainte de a trece la preludiu, însă aceste fructe delicioase nu sunt indicate tot timpul. Mai cu seamă, ele sunt pline de pesticide care pot crea dezechilibre hormonale exact când te aştepţi mai puţin. După o porţie de căpşuni, s-ar putea să îţi piară cheful de sex şi să vrei mai degrabă să urmăreşti un film. Fii foarte atentă cât de bine le speli şi ce combinaţii alimentare faci.

Zahăr

O prăjitură delicioasă te-ar încânta? Poate ar trebui să te gândeşti de două ori înainte de a o mânca, deoarece zahărul din sânge reduce producţia de testosteron, hormonul care creşte dorinţa sexuală. În plus, zahărul este şi inamicul organismului, deoarece mai întâi îl energizează, apoi îl slăbeşte şi îi induce o stare de somnolenţă şi oboseală. Mănâncă mai bine un fruct în locul unui desert copios.

Menta

Dacă îţi place menta pentru că îţi reîmprospătează respiraţia, e bine să ştii că aceasta îţi poate tăia de tot pofta de sex. Mentolul din conţinutul ei este vinovatul care reduce nivelul de testosteron din organism. Pentru respiraţie plăcută, încearcă lămâie!

Sursă foto: www.authorlove.com