Fasoleauscatăe o sursă bogată de proteine,potasiu,fibre şi vitamine din complexul B. Se poate păstra un timp îndelungat şi e accesibilă oricărui tip de buget. Poate fi folosită în mâncăruri,dar şi în salate,ciorbe sau garnituri.

Bine de ştiut! Fasolea la conservă poate să aibe conţinut mai mare de sodiu (de la sarea adăugată),prin urmare e bine să o speli înainte de utilizare.

 

Nucileaduc belşug de proteine vegetale şi grăsimi monosaturate,excelente pentru a te reenergiza. Sunt un ingredient delicios în salate,în cerealele  de la micul dejun,şi pot fi folosite în diverse umpluturi.

 

Prunele uscatesunt,după cum bine ştii,sursă bogată de carbohidraţi,vitamine din complexul B,antioxidanţi,potasiu şi fibre. Le poţi folosi ca ingredient principal în mâncăruri sau în deserturi;pot garnisi salate sau acompania mâncăruri pe bază de pui. Aduc zaharuri naturale şi o textură moale şi uşor elastică,plăcută,ceea ce le face ideale pentru gustări.

 

Roşiile la conservădau savoare tuturor mâncărurilor. Culoarea indică faptul că sunt o sursă bună de licopen,fitoelementul cu proprietăţi antioxidante. Aduc şi bogăţie de potasiu şi vitamină C.  Se pot păstra un timp îndelungat,şi sunt numai bune de folosit atunci când vrei să prepari sosuri,supe,ciorbe,tocăniţe.

 

Mazărea la conservăîţi aduce proteine,minerale,vitamine şi fibre esenţiale pentru organism. Este o sursă bună de vitamina K,care ajută la fixarea calciului în oase,de acid folic şi vitamina B6,importante pentru combaterea osteoporozei şi aterosclerozei.