Profesorul de nutriţie şi kinetoterapie de la Universitatea de Stat din Georgia a realizat un plan alimentar pentru a ajuta organismul să ardă grăsimile.

Nu mănânci suficient

Ai nevoie să reduci din calorii pentru a pierde în greutate,dar este important să nu exagerezi. Când mănânci mai puţin decât ai nevoie (aproximativ 1.200 de calorii pentru cele mai multe femei),metabolismul întâmpină probleme. Nutriţioniştii recomandă să mănânci la fiecare 3 sau 4 ore,iar fiecare masă să nu depăşească 430 de calorii. În felul acesta,nu vei fi tentată să consumi gustări nesănătoase.

Eviţi cafeina

Cafeina este un stimulant al sistemului nervos central,care accelerează metabolismul,ajutându-te să scapi de 175 de calorii pe zi. Potrivit unui studiu japonez o ceaşcă de ceai poate accelera metabolismul cu 12%.


Citeşte şi:

Şapte secrete care vă accelerează metabolismul

Ce efecte are consumul de apă asupra metabolismului


Nu consumi carbohidraţi

Aportul de fibre din pâinea integrală de grâu,paste şi cele care se găsesc în fructe şi legume ajută la accelerarea metabolismului. Specialiştii recomandă celor care vor să slăbească să consume trei porţii de fructe şi legume în fiecare zi.

Bei apă la temperatura camerei

Cercetatorii germani au descoperit că dacă bei 6 pahare de apă rece pe zi pot accelera metabolismul. În felul acesta scapi de 50 de calorii în fiecare zi.

Mănânci alimente sărace în proteine şi vitamine

Asigură-te că ai la fiecare masă alimente bogate în proteine,deoarece organismul tău are nevoie de acestea pentru a întreţine masa musculară. Consumă carne macră,2 linguri de nuci sau un iaurt cu puţine grăsimi,la o masă sau pe post de gustare. Totodată,consumă alimente ce au vitamina D,cum sunt somonul,tonul,creveţi,tofu,cereale şi ouă.