Lămâie

Nu doar că va da un gust mult mai bun ceaiului,dar va creşte şi aportul de vitamina C,un puternic antioxidant care va ajuta la detoxificarea organismului. În acelaşi timp,lămâia va reduce nivelul de stres şi va îmbunătăţi digestia între mese.

Ghimbir

Rădăcina de ghimbir uscată şi măcinată sub formă de pudră este un alt condiment care nu trebuie să lipsească din cana ta de ceai. Acesta reduce senzaţia de greaţă,ameliorează migrenele,previne constipaţia şi schimbările bruşte de dispoziţie. Presară puţină pudră de ghimbir în ceai sau taie 1-2 felii de ghimbir proaspăt şi pune-le în ceai după ce s-a infuzat.


Citeşte şi:

Ce poţi trata cu ceai de rozmarin

Cele mai bune ceaiuri pentru sănătatea ta


Busuioc

Frunzele de busuioc proaspăt au proprietatea de a întări sistemul imunitar. Busuiocul contribuie la lupta împotriva radicalilor liberi  şi a altor virusuri periculoase pentru organism. În acelaşi timp,ceaiul de plante,în care ai infuzat şi 1-2 frunze de busuioc,te ajută să te relaxezi şi să alungi durerile de cap.

Turmeric

Un condiment mai puţin cunoscut la noi,turmericul este remediul minune pentru bolile de ficat. De asemenea,reglează tensiunea arterială şi-ţi asigură opielefără cusur. Chiar dacă are o nuanţă de portocaliu aprins,turmericul nu are niciun gust,deci nu va modifica aroma ceaiului de plante. Ai grijă însă să speli cana după ce ai băut ceaiul,pentru a nu se păta.

Ulei de lavandă

Nu poţi să dormi? Un ceai de muşeţel în care ai adăugat 1-2 picături de ulei de lavandă este exact ce ai nevoie. Acesta reduce nivelul de stres,relaxează sistemul nervos şi induce senzaţia de somnolenţă.

Nu îndulci ceaiul cu zahăr,ci bea-l simplu. Dacă simţi nevoia îi poţi da un strop de dulceaţă cu miere sau extract de stevie.