Rezistă 12 minute

E adevărat că,ori de câte ori faci efort fizic,arzi calorii,dar pentru a „ataca” cu adevărat depozitele adipoase,trebuie să-şi fixezi un obiectiv clar:să rezişti cel puţin 12 minute de efort fizic intens şi neîntrerupt-şi asta de mai multe ori pe săptămână. Cercetătorii americani spun că acesta este minimul de timp necesar corpului pentru a arde grăsimile.

 

Bea apă foarte rece

Înainte de a face sport,bea apă rece,de la frigider. Un studiu britanic arată că spotivii care beau apă rece înainte de a-şi încerpe exerciţiile pot să reziste cu 25 % mai mult ca spotivii care beau apă călduţă. Apa rece permite menţine unei temperaturi corporale joase şi unui nivel de energie mai ridicat.

 

Practică sportul în aer liber

Sportul în sală nu e de lepădat,dar cel în aer liber e mult mai eficace din punct de vedere al caloriilor arse. Studiile arată că exerciţiile făcute „afară” permit arderea cu 10 % calorii mai mult ca în sală. Cauzele sunt simple:în spaţiile deschise,denivelările de teren,vântul,intemperiile şamd mobilizează mai mult rezervele energetice ale corpului.

 

Fă exerciţii de întindere

Exerciţiile de întindere (stretching),realizate după rutina obişnuită,permit muşchilor să rămână supli şi să-şi „revină” după efortul realizat anterior. Întinderile joacă rol şi în forma muşchilor,conferind acestora o formă mai fină,ideală pentru siluetă.

 

Ridică braţele când mergi

Plimbările lungi,în natură,sunt binevenite pentru siluetă,cu condiţia să nu ţii mâinile pe lângă corp. Ţine mâinile în şolduri,sau sprijină-te,când mergi,de două beţe de schi. În felul acesta,arzi cu 15 % mai multe calorii!

 

Citeşte şi:

Slăbeşte sănătos,fără efort!

Scorţişoara reduce colesterolul rău