Mulţi fac greşeala de a sări peste masa principală a zilei. Iar dacă ţii dietă,în loc să slăbeşti,vei creşte în greutate. Pentru a evita acest lucru,include în alimentaţie următoarele alimente.

Fulgii de ovăz

Sunt sursă bogată de fibre,calciu,fier şi alte substanţe nutritive. Fulgii de ovăz sunt una dintre opţiunile cele mai sănătoase,fiind recomandaţi de nutriţionişti pentru micul dejun.Un bol de fulgi cu lapte degresat şi fructe uscate (opţional) este opţiunea ideală pentru prima masă din zi.

Pâinea integrală prăjită



Dacă vrei să slăbeşti,include una sau două felii de pâine integrală prăjite la micul dejun. Acest tip de pâine conţine fibre şi are mai puţin calorii decât cea albă.

Oul fiert



Este bogat în proteine şi are indicele glicemic mai mic decât alte produse alimentare. Prin consum,ai mai multă energie şi ţi se accelerează metabolismul. Astfel sunt arse mai multe calorii şi tu vei slăbi cu uşurinţă,dacă asta îţi doreşti.

Citeşte şi:Dieta cu ouă fierte:slăbeşti 10 kg în 2 săptămâni

Avocado



Dacă ţii dietă şi vrei să incluzi în alimentaţia de la micul dejun fructe,atunci avocadoul este perfect pentru tine. Fructul este sursă de carbohidraţi,acid folic şi vitamine din complexul B,care ajută la arderea grăsimilor.

Citeşte şi:Cereale la micul dejun? Vezi cât sunt de sănătoase!

 Salata de legume  



Este o altă opţiune de mic dejun sănătos,ideal în dietă. Salata de legume este sursă bogată în fibre,precum şi substanţe nutritive esenţiale,de care organismul are nevoie.

Credit foto:www.todayifoundout.com