Eşti atentă la ce mănânci,faci sport,dar totusi parcă nimic nu funcţionează. Cântarul indică acelaşi număr de kilograme şi se încăpăţânează să rămână aşa orice ai face. Dar sigur nu greşeşti pe undeva? Specialiştii vin cu sfaturi în ajutorul tău,răspunzând la cele mai importante întrebări pe tema regimurilor de slăbit. Pentru ca vara asta să ai silueta pe care ţi-o doreşti şi să poţi purta costumul de baie preferat fără nici cel mai mic complex!

Ca să slăbeşti trebuie să renunţi complet la grăsimi?

Absolut deloc! Grăsimile sunt esenţiale pentru buna funcţionare a corpului şi a creierului. Ele sunt o rezervă de energie şi stau la baza producerii de hormoni (benefică atunci când vrei să slăbeşti!). Tot ele aduc organismului vitaminele A,D,E şi K. În plus,n-ai de ce să-ţi faci griji! S-a demonstrat că slăbeşti mai uşor atunci când nu ai eliminat 100% grăsimile din alimentaţie. Aşadar,e foarte important să înveţi să consumi cantitatea potrivită şi să ştii să alegi grăsimile bune. Un nutriţionist îţi poate schiţa cea mai potrivită schemă pentru tine.

Anumite ore favorizează arderea grăsimilor?

Da,dimineaţa devreme,înainte de masă. Pe timpul nopţii,organismul arde,treptat,rezervele imediat disponibile. Apoi,trece în mod natural la lipoliză. Astfel că atunci când te trezeşti eşti de fapt într-o fază de ardere a grăsimilor. Dacă în acel moment faci o activitate fizică,organismul îşi va lua energia necesară din grăsimea depusă. Motiv pentru care specialiştii recomandă alergatul,înotul,gimnastica sau măcar jumătate de oră de mers pe jos,dimineaţa,înainte de micul dejun.

Omega 3 îngraşă?

Benefici pentru sănătatea inimii şi a creierului,omega 3 joacă un rol important şi în controlul greutăţii. Omega 3 sunt acizi graşi care ajută în procesul de ardere a grăsimilor. Ei iau locul altor grăsimi şi spre deosebire de grăsimile saturate,acizii omega 3 sunt redifuzaţi cu uşurinţă în circulaţia sanguină pentru a fi folosiţi,deci arşi. În plus,omega 3 sunt excelenţi energizanţi şi chiar antidepresivi recunoscuţi. Consumând peşte,vei vedea că devii mai activă. Omega 3 ajută şi la creşterea metabolismului de bază şi la relaxarea celulelor musculare. Aşadar,aliază-te cu omega 3 în lupta cu kilogramele în plus.

Cum reperezi grăsimile ascunse în produsele alimentare din hypermarket?

Grăsimile ascunse nu-ţi vor da mari bătăi de cap dacă vei citi cu atenţie etichetele,ştiind că ingredientele sunt listate în ordine descrescătoare,în funcţie de cantitatea conţinută în respectivul produs. O surpriză o constituie,de exemplu,anumiţi biscuiţi,numiţi “de regim”,dar care în realitate pot îngrăşa mai mult decât bucătăria clasică,mai ales pentru că aceştia conţin în exces uleiuri dezechilibrate.

Care sunt cele mai bune alimente în arderea grăsimilor?

Cu riscul de a te dezamăgi,nutriţioniştii spun că practic nu există alimente care ard grăsimile. În schimb,unele dintre ele pot împiedica grăsimea să se depună. Astfel de alimente sunt:vinetele,pieptul de pui,merele,lămâia,morcovii,migdalele. Consumă-le cu încredere ori de câte ori te hotărăşti să mai dai jos câteva kilograme!

În concluzie

Reţine că nu trebuie să renunţi complet la grăsimi,că cel mai bine e să faci sport dimineaţa,imediat ce te-ai ridicat din pat,că omega 3 te ajută să slăbeşti,că nu poţi cumpăra produse fără să citeşti cu atenţie etichetele dacă nu vrei să ai surprize şi că alimente-minune care să ardă grăsimile nu există,dar sunt câteva care se recomandă în orice dietă. Slăbeşte fără prejudecăţi!