1. Mişcare în ritm de dans

Nu e de mirare că dansatorii profesionişti au o formă fizică de invidiat. Dansul arde foarte multe calorii şi pune în mişcare diferite grupe de muşchi,astfel că vei avea un corp tonifiat. O oră de dans consumă aproximativ 250 de calorii. Aşa că nu mai aştepta,fie te înscrii la un curs de dans,fie faci loc în sufragerie şi începi să te mişti pe melodiile tale preferate.

2. Somn... de voie

Obişnuieşti să pierzi nopţile? Atunci nu e de mirare că nu te mai recunoşti în oglindă,întrucât somnul insuficient te predispune la acumularea de kilograme. Încearcă să dormi 7-8 ore pe noapte şi vei sesiza diferenţa.

Citeşte şi:

Pericolele ceaiurilor de slăbit

5 mituri despre curele de slăbire

3. Salată cât mai naturală

Pe lângă obişnuitele crudităţi îţi place să adaugi în salate şi puţin bacon,câteva bucăţi de pâine prăjită,câteva cubuleţe de brânză sau şi mai rău tot felul de sosuri pe bază de maioneză. Tocmai ai transformat o masă sănătoasă într-una plină de calorii inutile. Dacă vrei să slăbeşti limitează-te la legume,piept de pui la grătar şi oţet simplu pentru a condimenta salata.

4. Puţin câte puţin

Secretul accelerării metabolismului sunt mesele mici şi dese. Pune mâncarea într-o farfurie mică şi limitează-te la o singură porţie. Poate ţi se va părea greu la început,dar dacă vei fi perseverentă,schimbările vor fi evidente.

5. Cafea puţin amară

Chiar ai nevoie de toate caloriile goale pe le bei odată cu un cappucino sau o cafea cu lapte? Poţi scădea considerabil numărul lor dacă optezi pentru cafeaua neagră sau doar cu o linguriţă de zahăr.