Legumele şi fructele proaspete au un conţinut ridicat de substanţe nutritive,spre deosebire de variantele preparate termic (prin fierbere,legumele şi fructele îşi pierd din proprietăţi).

Sucul de morcovi previne anemia

Deoarece este bogat în vitamine (A,B,C,D,E şi K) şi minerale (calciu,cupru,magneziu,potasiu,mangan),sucul de morcovi este un bun tonic şi previne anemia. De asemenea,consumat în mod constant,întăreşte sistemul imunitar,stimulează funcţiile hepatice,întinereşte ţesuturile cutanate şi cicatrizează rănile. 

Sucul de portocale ţine colesterolul în frâu

Vitamina C este esenţială pentru organism în sezonul rece,iar sucul de portocale o conţine din plin. Astfel,corpul tău va fi mult mai rezistent în faţa bolilor,tensiunea va fi în limite normale,la fel ca şi nivelul total al colesterolului din sânge.

Sucul de sfeclă roşie protejează ficatul

Acesta conţine săruri minerale,zaharuri,oligoelemente,numeroase vitamine şi fier,mineral care accelerează procesul de ardere a grăsimilor. Totodată,ajută la eliminarea rapidă a substanţelor toxice din ficat. Se consumă câte un pahar,de trei ori pe zi.

Sucul de rosii întăreşte oasele

Studiile arată că un consum constant de suc de roşii poate ţine osteoporoza departe. Datorită conţinutului său bogat în licopen (substanţă care dă culoarea acestor legume),roşiile menţin sănătatea oaselor,prevenind astfel apariţia problemelor articulare.

Info:Sucul de roşii previne şi bolile digestive,printre care gastrită,ulcer şi hiperaciditate gastrică.

Suc de mere,pentru o minte ageră

Sărac în calorii,dar bogat în fibre,minerale şi vitamine,sucul de mere reduce colesterolul „rău“ şi împiedică acumularea acestei substanţe grase pe vasele de sânge. În plus,curăţă ficatul şi rinichii de toxine dăunătoare,iar studiile recente arată că poate preveni chiar şi afecţiunile degenerative ce afectează creierul,precum boala Alzheimer.