Înlocuieşte zahărul cu nucă de cocos rasă

În loc să presari zahăr peste fursecuri,foloseşte nucă de cocos rasă. De ce? Pentru că indexul său glicemic e mai scăzut ca cel al zahărului şi pentru că e sursă preţioasă de minerale şi fibre. De asemenea,nuca de cocos are o aromă specială,care dă un plus de savoare patiseriilor tale.

Nu te zgârci cu ciocolata

Utilizează din belşug ciocolată,dar nu de orice fel! Ideal ar fi să foloseşti ciocolată neagră cu 70 % cacao,sau ciocolată amară,fără adaos de zahăr. În acest fel,îţi vei reface rezervele de magneziu,esenţial pentru sistemul nervos.

Adaugă fructe

Chiar dacă,la coacere,fructele îşi pierd o parte din vitamine,tot mai păstrează suficiente substanţe nutritive,arome şi zaharuri naturale,care dau savoare tartelor tale. În plus,sunt sărace în calorii!

Presară scorţişoară

Nu te sfii să foloseşti scorţişoară sau seminţe de anason în deserturile tale. Scorţişoara,se ştie,este un regulator al glicemiei,şi nu poate lipsi dintr-o tartă cu mere. Boiaua dulce poate fi folosită împreuncă cu ciocolata neagră,căreia îi dă mai multă savoare-şi e perfectă pentru stimularea circulaţiei sanguine!

Foloseşte seminţe şi fructe oleaginoase

Bogate în lipide,în acizi graşi omega 3,deci capabile să scadă colesterolul şi să scadă riscul maladiilor cardiovasculare,seminţele şi fructele oleaginoase sunt ideale în deserturi. Foloseşte-le în checuri,în brioşe,în fursecuri.


Citeşte şi:

3 gustări permise după ora 18:00

5 reguli de aur ale dietelor de slăbit