Alergatul este un exerciţiu pe cont propriu, dar care trebuie să fie făcut în mod inteligent pentru a scăpa de kilogramele în plus. Este important ca fiecare persoană să îşi personalizeze tehnica de alergat în funcţie de obiectivele sale şi să ţină cont de câteva elemente esenţiale.

Înainte de antrenament, evită gustările!

De multe ori, alergătorii consumă înainte de antrenament mulţi carbohidraţi pentru a avea energie pe tot parcursul sesiunii de sport. Deşi consumul de carbohidraţi, poate creşte nivelul de energie, ei sunt recomandaţi, de cele mai multe ori, înaintea maratoanelor şi nu neapărat înainte de un antrenament scurt. Oamenii de ştiinţă, din Texas, au descoperit că alergătorii care au executat antrenamente de scurtă durată au avut metabolismul mai lent atunci când au mâncat înainte o gustare formată din carbohidraţi, arată realbuzz.com.

Încearcă tehnici de alergare în pantă!

Pentru a începe să arzi mai multe calorii, nu este suficient să alegi pe suprafeţe plane, ci este indicat să încerci alergatul pe trasee înclinate. Spre exemplu, dacă vei alerga în pantă, îţi vei creşte performanţele sportive şi vei arde mai multe calorii. Sunt indicate sprinturi scurte, de 10 secunde, în seturi de 4, până la 6 repetări, pentru arderea maximă a grăsimilor.

Cum te ajută antrenamentele cu greutăţi?