Nu dispera,însă. Există câteva alimente care nu te lasă niciodată la greu. Trebuie doar să le descoperi.

Perele

O pară pe zi ar putea ţine obezitatea la distanţă,potrivit unei noi cercetări publicate în Journal of Nutrition &Food Sciences. Studiul a constatat că persoanele care au consumat constant acest fruct,au prezentat un risc cu 35% mai scăzut de a fi obeze,decât cele care l-au ocolit,chiar dacă ambele grupuri au avut acelaşi nivel de activitate şi acelaşi aport de calorii. Care este explicaţia? Perele sunt bogate în fibre,iar numeroase studii arată că asta ajută la pierderea în greutate.

Migdalele

O zi fără o gustare (sau două) este o zi anostă. Deci,atunci când cercetătorii de la International Journal of Obesity au dat undă verde pentru o gustare de migdale,cu siguranţă au făcut multe femei fericite. Cercetările au arătat că persoanele care au consumat un pumn de migdale în fiecare zi (în plus faţă de o dietă cu calorii reduse) au scăzut cu 18% din greutatea corpului lor în 6 luni. Cercetătorii spun că cocktailul de grăsimi mononesaturate,proteine ​​şi fibre dau senzaţia de saţietate pe termen lung. Migdalele trebuie consumate nesărate şi neprăjite.

Ceaiul verde

Ceaiul verde ajută organismul în nenumărate moduri,fiind bun inclusiv pentru prevenirea bolilor de inimă,a cancerului,precum şi a diabetului de tip 2. Mai nou,acesta ajută şi la pierderea în greutate. Oamenii de ştiinţă de la American Journal of Clinical Nutrition au constatat că persoanele care au consumat foarte mult ceai verdeau pierdut 1,5 kg în termen de 12 săptămâni,chiar dacă aceştia nu au făcut alte modificări în dietă. 

Ardeii iuţi

Veşti bune pentru fanele mâncărurilor extra picante. Ingredientul favorit care face să-ţi ia gura foc arde şi grăsimile,nu doar papilele gustative. Cercetarea prezentată la meetingul anual,de Societatea Biophysical,în 2015,a arătat că adăugarea de capsaicina (substanţa din ardeii iuţi) la dieta zilnică,împiedică creşterea în greutate. 

Laptele integral şi untul

Sigur pare prea frumos,ca să fie adevărat. Dar lucrarea publicată de American Journal of Clinical Nutrition arată că femeile care mănâncă cel puţin o porţie de lapte integral sau brânză în fiecare zi prezintă un risc mai mic de a se îngrăşa,decât femeile care au renunţat la lactate. Se pare că acizii graşi din lactate ar putea juca un rol important în reglarea hormonală şi într-un fel duce la accelerarea metabolismului.

Ouăle

Un studiu publicat în Journal of American College of Nutrition a constatat că cei care mănâncă ouă la micul dejun (în loc de o chiflă sau de cereale) se simt mai plini de energie pe parcursul întregii zile şi le este mai puţin foame.