Iată care sunt acele lucruri:

1. Mănâncă ciocolată la micul dejun

Veşti bune pentru cele cărora le place ciocolata. Consumă câte un cub de ciocolată dimineaţa după ce te trezeşti sau adaugă nişte fulgi de ciocolată peste cereale,bea un smoothie de ciocolată sau mănâncă un snack din migdale care are multe proteine. Poţi mânca ciocolată într-un mod sănătos şi care te va ţine sătulă câteva ore.

2. Taie legumele mari pentru mâncare

Fie că este vorba de o salată sau o supă,tăierea legumelor în bucăţi mari necesită mai puţin timp pentru a le pregăti şi te pot ajuta să slăbeşti. Legumele tăiate în bucăţi mari necesită mai mult timp pentru a le mesteca şi mai mult efort pentru a le mânca. Astfel,vei mânca mai puţin şi vei simţi că eşti sătulă după doar câteva înghiţituri.  

În plus,dacă mănânci în cantităţi mici,vei păcăli creierul că nu mai e aşa multă mâncare în farfurie şi îţi dă sentimentul că deja eşti sătulă.  

3. Nu plăti cumpărăturile cu cardul

Cumpărarea produselor alimentare cu bani în numerar în loc de a plăti cu card de credit,te face să fii mai conştientă despre cât de multe cumperi,în comparaţie cu câte aveai scrise pe listă.  

4. Bea apa călduţă  

Cercetările arată că dacă bei un pahar de apă calduţă sau chiar fierbinte înainte de masă te poate face să te simţi sătulă mai repede,şi astfel vei ajunge să consumi mai puţină mâncare.

 5. Mănâncă întotdeauna cu cineva  

Când mănânci singură,poţi ajunge să mănânci de până la trei ori mai mult decât ai face-o în mod normal. Încearcă să mănânci cu cel puţin o altă persoană,deoarece în acest fel vei mânca mai puţin. Mănâncă pe o bancă din parc,într-o cafenea sau în pauză în sala de masă de la locul de muncă pentru a beneficia de avantajele acest truc.

 6. Scrie ce mănânci  

Scrierea sau fotografierea a ceea ce mănânci în fiecare zi,este o modalitate eficientă de a ţine evidenţa aportului zilnic de calorii,pentru că uneori uităm cât de mult mâncăm. Pentru a nu uita,fotografiază ceea ce mănânci.