1. Fii conştientă că ai dreptul la sex fabulos

Şi ce dacă ai rămas cu burtică după sarcină,încă eşti frumoasă şi sexy şi poţi emana sexualitate prin toţi porii. În plus nimeni nu are un corp perfect,nici măcar vedetele. Crezi că majoritatea bărbaţilor vor lăsa o burtă mai mărişoară să stea în calea unui moment bun?

2. Fă-ţi loc în agendă

Sexul programat poate părea prea controlat pentru a mai fi şi distractiv,dar uneori planificarea este în regulă. Îţi planifici mereu întâlnirile importante şi comisioanele urgente,de ce nu ai pune pe lista de priorităţi şi sexul? Reconectarea cu partenerul tău (ca amant,nu ca părinţi ai unui copil minunat) îţi aminteşte de ce ai fost atrasă de el,în primul rând. Şi,odată ce aţi făcut o programare pentru sex,acesta poate intra în rutina zilnică,la fel ca verificarea emailului dimineaţa.

3. Uită tot ce ştiai despre „normal”

Sondajele arată că femeile americane fac sexîn diverse moduri:20% s-au legat la ochi în timpul partidei,30% au făcut sex anal,62% se masturbează (de obicei,de trei până la patru ori pe săptămână),40% folosesc vibratoarele,14% se uită la filme porno online iar 18% optează pentru sex oral.

Preferinţele tale,oricare ar fi ele,nu sunt atât de ciudate,aşa că împărtăşeşte-le soţului tău.

4. Nu te lăsa intimidată de filme

Bărbaţii nu se aşteaptă ca tu să ştii să faci sex precum actriţele din filmele pentru adulţi. Fii cât mai naturală şi lasă-te purtată de val.

5. Foloseşte lubrifiant

Lubrifiantul potrivit poate face sexul încă şi mai plăcut. Există mai multe tipuri de lubrifiant pe care le poţi încerca,inclusiv cele pe bază de silicon,astfel încât trebuie să foloseşti o gamă mai variată pentru a vedea ce funcţionează cel mai bine pentru tine.

6. Ia suplimente cu ulei de peşte

Uleiul de peşte reduce inflamaţia,reglează tensiunea arterială şi scade colesterolul rău. Dar ghiceşte ce? Acesta stimulează testosteron din corpul tău (da,şi femeile au acest hormon),astfel încât te exciţi mai repede.

Poţi obţine o doză consistentă de ulei de peşte şi prin consumul de somon,macrou,păstrăv,sardine sau hering de două ori pe săptămână,dar este mai uşor să îl iei din suplimente.