Usturoiul

Are numeroase proprietăţi terapeutice. În plus,conţine sulf,mineral care are capacitatea de a activa enzimele din ficatşi de a accelera procesul de eliminare a toxinelor din el. Totodată,compuşii alicina şi seleniu,prezenţi tot în usturoi,protejează organul.

Grepfrutul

Este sursă de vitamina C şi antioxidanţi,care sunt necesari pentru curăţarea ficatului. Grepfrutul conţine enzime care îmbunătăţesc funcţionarea organului,accelerând arderile grăsimilor stocate în el.

Citeşte şi:Ulcerul gastric:simptome,cauze şi tratament

Roşia

Delicioasă şi hidratantă,roşia este alimentul care protejează şi întăreşte ficatul prin substanţele nutritive pe care le conţine. În plus,licopenul,carotenoidul care colorează produsele vegetale în roşu,previne apariţia cancerului de piele,sân,plămâni şi ficat.

Avocado

Acest fruct gustos ajută la menţinerea sănătăţii ficatului,protejându-l de supraîncărcarea cu toxinele care se acumulează în organism de la alimentelemâncate. Consumă un avocado pe săptămână şi ficatul va fi sănătos.

Turmericul

Este condimentul cu un gust şi o aromă distinctivă. În plus,este ”favoritul” ficatului,deoarece îl ajută în procesul de detoxificare. Adaugă-l în salate,paste sau supe.

Citeşte şi:Aşa îţi întăreşti ficatul în doar câtiva paşi

Ceaiul verde

Cunoscut pentru conţinutul bogat de antioxidanţi,ceaiul verde are abilitatea de a reduce acumularea de grăsimi şi de a îmbunătăţi funcţiile ficatului. În plus,ceaiul verde este băutura ideală pentru slăbit şi pentru prevenirea efectelor secundare produse de toxine în organism.

Nucile

Oferă organismului arginină,glutation şi acizi graşi Omega 3,considerate grăsimi sănătoase. În plus,prin consumul nucilor sunt îmbunătăţite funcţiile hepatice,sângele este oxigenat,iar ficatul detoxificat.

Credit foto:www.steptohealth.com