Vişinele

Sunt o sursă excelentă de antioxidanţi şi fitonutrienţi,în speciali antociani,care ajută la blocarea anumitor enzime asociate cu procesele inflamatorii.

Ananasul şi papaia

În afară de faptul că au un gust savuros,conţi enzime care combat durerea. Foloseşte-le sub formă de salate proaspete sau combină-le în sucuri.

Laptele de cocos

Deshidratarea contribuie şi ea la exacerbarea durerii. Laptele proaspăt de cocos este un tonic excelent,şi conţine potasiu,foarte uşor de absorbit în organism,care ajută la o mai bună hidratare la nivel celular şi deci la scăderea senzaţiei de durere.

Somonul sălbatic

Somonul îţi oferă un belşug de acizi graşi esenţiali,în special omega 3,care reduc inflamaţiile din organism,cauzatoare de durere.

Curcuma şi ghimbirul

Aceste condimente din bucătăria indiană au în alcătuire substanţe care te ajută să alungi durerea. Curcumina din compoziţia curcumei este un antioxidant care duce la scăderea numărului de enzime asociate diverselor inflamaţii. Are efect verificat în cazul suferinzilor de osteoartrită. Ghimbirul are şi el proprietăţi antiinflamatoare care rivalizează cu cele ale aspirinei. Nu uita să le adaugi în dietă sau să consumi,pe termen lung,suplimente.