Iată 8 sfaturi utile care îţi vor face lupta cu kilogramele în plus mai uşoară:

Mic dejun de 300 de calorii

Să sari peste micul dejun e o greşeală imensă, aşa cum tot greşit e să mănânci foarte mult ori imediat după ce te-ai trezit. Aşa că, prepară-ţi un mic dejun care să nu aibă mai mult de 300 de calorii. Un sandviş cu unt de arahide sau câteva felii de pâine de secară cu urdă sunt câteva idei.

5 minute de sport

Putem face mişcare fără să ştim. Urcatul scărilor, mersul pe jos timp de câteva minute, sunt lucruri mici care ne ajută să avem o siluetă de invidiat.

Renunţă la fumat

Fumatul are în timp efecte extrem de nocive. De ce să nu înlocuieşti fumatul cu un obicei sănătos, cum ar fi mersul la sală? E benefic din mai multe puncte de vedere.

Alegeri alimentare sănătoase

Batonul de ciocolată pe care îl mănânci deseori la prânz ar putea fi înlocuit cu o mână de migdale sau cu un baton proteic ori un fruct.

Porţii mici

Chiar dacă mănânci la fast food, în loc să optezi pentru o porţie mare de cartofi prăjiţi, alege una mică.

Alege cu grijă desertul

Dacă ai poftă de o prăjitură, optează pentru una raw vegană, nu conţine zahăr, prin urmare îngraşă mai puţin.

Nu înlocui o poftă cu alta

Dacă pofteşti la o bomboană de ciocolată, atunci mănânc-o. Nu mânca în schimb multe fructe doar pentru că ţi se pare că e mai sănătos. Şi fructele îngraşă.

Renunţă la cinele târzii

Oricine ar mânca o friptură la zece seara ar avea probleme cu silueta. Iniţial poate părea un efort, dar cu timpul te vei obişnui ca ultima ta masă să fie în jurul orei şapte.