1. Este singurul sport care poate ataca toate grupele de muşchi sau selective,după dorinţa practicantei,în funcţie de scopul propus (slăbire,tonifierea anumitor zone,masa musculară,etc.).
  2. Asigură,pe lângă efortul anaerob,completarea cardio cu efort aerob,fiind un travaliu complet echilibrat şi ajustabil nevoilor practicantei.
  3. Efortul cu greutăţi asigură pe lângă o masă musculară necesară (mai ales odată cu trecerea vârstei de 28-30 de ani), o stimulare hormonală complexă,care susţine un nivel ridicat al fertilităţii,dar şi un nivel de testosteron şi GH mai ridicat,care îi dă femeii un tonus general mai bun şi o face să arate mult mai tânără.
  4. Oferă posibilitatea slăbirii mai multor kilograme, fără apariţia ţesuturilor flasce,fără un exces de piele dizgraţios şi,mai ales,fără pierderea masei şi a tonusului muscular. O femeie care ridică greutăţi pe dietă de slăbire îşi va păstra măcar masa musculară iniţială într-o proporţie mult mai mare decât una care va ţine doar o dietă,fără să facă fitness. Această masă musculară îi va susţine altfel tot aspectul corporal,împiedicând aspectul de ţesut căzut.

Descoperă celelate 5 motive AICI.