Renunţă la lift,urcă pe scări

Cu această strategie simplă nu mai trebuie să-ţi baţi capul că ai nevoie de exerciţii fizice,pentru că... le faci deja. Dacă urci pe scări la locul de muncă şi acasă,vei putea scăpa de câteva kilograme şi în plus,îţi menţii sănătatea cardiovasculară.

 

Fă mişcare şi în...dormitor

Studiile arată că activităţile sexuale diminuează apetitul pentru anumite gustări,şi asta pentru că al tău creier are patru centrii de saţietate-somn,foame,sete şi sex.

Dintr-o perspectivă neuroştiinţifică,dacă faci regulat sex,asta ar trebui să te distragă de la poftele culinare.


Mănâncă zilnic micul dejun

Dacă ai în fiecare zi un mic dejun sănătos,plin de fibre,poţi reduce foamea cu până la 18 ore pe zi,astfel încât să nu ţi se facă subit poftă de carbohidraţi şi zahăr. Mănâncă şi la prânz şi cină,dar mai moderat.

Citeşte şi:

Dieta la birou

Dieta rapidă pentru weekend

 

Taie100 de calorii pe zi

Încearcă să găseşti în fiecare zi modalităţi de a tăia 100 de calorii din ceea ce mănânci. Ai nevoie doar de puţină voinţă pentru a reuşi acest lucru. Uite un exemplu:

1. Schimbă băuturile carbogazoase (97 de calorii într-un pahar de Coca-Cola) cu apa plată
2. Dimineaţa,în loc de cafea cu lapte (laptele integral are 220 de calorii şi 11 grame de grăsime),alege varianta fără grăsime. Ia o cafea şi combin-o cu nişte lapte al cărui conţinutde grăsime este scăzut (15 de calorii,0,6 grame de grăsimi)
3. Mănâncă un bol cu bucăţi de pepene verde (46 calorii),în loc să alegi o pungă de Chips-uri,bogată în calorii (140 de calorii,6 grame de grăsimi).

 

Umple-ţifarfuria cu fructe şi legume de sezon

Fructele şi legumele viu colorate sunt pline de antioxidanţi şi fibre,şi sărace în calorii (asta dacă nu le pui peste diverse sosuri),aşa că poţi mânca în voie,oricâte vrei.

 

Lacină,bea nişte vin

Sincronizarea este totul atunci când vine vorba de alcool. Bea un pahar de vin sau un cocktail înainte să începi să mănânci,pentru că în acest fel nu vei mânca foarte mult.

Restul de vin îl poţi  folosi pe post de desert după-masă.