Bunicile noastre ştiau ce bune sunt tărâţele,nu degeaba le foloseau la bucătărie şi în reţetele naturale de frumuseţe.

Beneficiile tărâţelor de grâu sunt numeroase:ele conţin vitamine,fibre şi te ajută să-ţi menţii greutatea.

Previn obezitatea şi uşurează digestia

Cea mai importantă parte a bobului de grâu se află în învelişul lui,care se regăseşte integral în tărâţe,dar nu şi în făina pe care o consumăm de obicei.

Tărâţele de grâu conţin substanţe care „îmblânzesc” alimentele ajunse în stomac,uşurând procesul de digestie. Ele previn obezitatea şi te scapă de kilogramele în plus,datorită faptului că accelerează metabolismul şi îmbunătăţesc tranzitul intestinal.


Scad pofta de mâncare

În prima parte a curei,se administrează pulberea de tărâţe,câte două linguriţe,de trei-cinci ori pe zi,înaintea fiecărei mese. Praful de tărâţe se poate combina cu orice lichid,precum ceai,suc sau ciorbă,însă temperatura acestuia nu trebuie să depăşească 40 de grade,pentru a proteja vitaminele.

Dimineaţa,cu o oră înainte de micul dejun,bea o cană cu apă în care ai pus la macerat de cu seară o lingură de tărâţe proaspete. Fiindcă tărâţele de grâu sunt săţioase,cei care urmează această dietă mănâncă mai puţin,fără să aibă probleme de sănătate.

În urma dietei cu tărâţe de grâu,care trebuie să dureze 30 de zile,îţi menţii mult timp greutatea obţinută în acest interval.

Se mănâncă înainte de masă

După 15 zile,dacă doreşti să slăbeşti mai repede,pe lângă tărâţe,bea ceai verde sau apă caldă înaintea fiecărei mese. Astfel se diluează sucurile gastrice,dispare senzaţia de foame şi se îmbunătăţeşte tranzitul intestinal.

Pentru a completa doza de calciu,care lipseşte din tărâţe,adaugă în meniu două-trei porţii de iaurt. O zi pe săptămână încearcă să o „dedici” fructelor şi legumelor crude. Două-trei ceaiuri,pe care le bei cât mai calde,după cină,ajută la arderea caloriilor. Este permisă şi o linguriţă de miere,la terminarea fiecărei mese.

Meniu pentru o zi

Înainte de micul dejun:

-o cană de apă cu o lingură de tărâţe de grâu

Micul dejun:

-2 linguriţe de tărâţe de grâu,împreună cu un pahar de lapte degresat sau un iaurt dietetic şi un ou fiert

Prânz:

-2 linguriţe de tărâţe de grâu

-peşte la grătar sau pui fiert cu lămâie

-prune uscate cu ceai

-pâine integrală

Gustare:

-2 linguriţe de tărâţe de grâu

-un măr

-30 g brânză dietetică

Cină:

-2 linguriţe de tărâţe de grâu

-o porţie de friptură de pui sau de viţel cu legume

-ceai verde