Iată ce ai putea remedia pentru a-ţi menaja coloana vertebrală

Renunţă la poşetele grele

Dacă porţi genţi grele, umerii sunt cu siguranţă în pericol. Pentru că,atunci când ridicigreutăţi,se exercită presiune pe umăr care,la rândul său,vă pune în pericol sănătatea spinării.

Sfat: Pentru a evita presiunea pe umăr,atunci când ai de cărat multe lucruri,poţi opta pentru rucsaci,mai degrabă decât poşete.

Nu mai citi în autobuz

Cei mai mulţi oameni care,de obicei,nu au timp să citească acasă,au tendinţa de a lectura în timp ce se îndreaptă spre serviciu,în trolebuz sau metrou. Dar acest obicei ţine gâtul într-o poziţie neanatomică,în mod constant. Asta ar putea fi una dintre cauzele problemelorcoloanei vertebrale.

Sfat: Pentru a evita acest lucru,asigură-te că faci pauze mici în timp ce citeşti. Şi dacă traseul nu este unul bun,cel mai bine este să eviţi lectura,mai ales că şoferii de autobuz pot frâna brusc şi rişti să cazi în nas. Pericolele pot fi ocolite,dacă apelezi la un suport lombar,cum ar fi pernele gonflabile pentru gât.  De asemenea,ţine cont de faptul că,atunci când stai pe scaun,picioarele trebuie să atingă solul,iar spate ar trebui să fie sprijinit de spătar.

Poartă numai pantofi comozi

Sigur că poţi fi tentată să mergi la muncă numai cu pantofi cu toc,aşa cum e normal să vrei să încalţi noua pereche de ghete,chiar dacă ştii că te roade la degete. Dar ştiai că,chiar şi schimbând încălţămintea sau purtând tocuri pentru o lungă perioadă de timp poţi pune presiune pe partea din spate,ceea ce poate cauza probleme ale coloanei vertebrale pe termen lung ?

Sfat:  De fiecare când ai de mers mult cu autobuzul sau pe jos,poartă încălţăminte casual,mai  degrabă decât tocuri înalte. Pentru la birou,cel mai bine e să porţi aceiaşi pantofi pe care îi porţi de obicei şi care au devenit destul de comozi pentru tine.