Nutriţioniştii susţin că este bine să mănânci puţin şi des,mai exact să ai chiar şi şase mese într-o singură zi. Cercetătorii au făcut studii pe două grupe de persoane în care ambele consumau acelaşi număr de calorii zilnic,cu diferenţa că unii mâncau de mai multe ori de-a lungul zilei,iar alţii aveau 3 mese principale. În mod surprinzător,cei care mâncau mai des,au slăbit mai mult decât cei care au luat masa mai rar.

Citeşte şi:

Topul ceaiurilor de slăbit

Cum combini alimentele ca să slăbeşti

Micul dejun,bogat dar nu exagerat

Este bine să-ţi începi ziua cu un mic dejun consistent,dar asta nu înseamnă că trebui să mănânci orice în ce cantitate vrei. Ar trebui să te încadrezi în 750 de calorii şi să laşi loc şi pentru gustările de mai târziu,întrucât vei fi cu siguranţă ispitită să mai adaugi la meniul zilnic ceva de ronţăit. Ia în considerare faptul că o gustare ar trebui să-ţi potolească pe moment foamea şi nu să te facă să te simţi sătulă.

Prânzul şi cina,ceva mai mult decât o gustare

Dacă mănânci puţin şi des,organismul tău va avea la dispoziţie suficiente rezerve pe tot parcursul zilei şi nu va fi tentat să o depoziteze sub forrmă de celule grase de teamă că va avea nevoie de altele mai târziu şi nu va mai primi. Metabolismul va fi pus la treabă şi va arde caloriile în mod corespunzător,deci tu vei scădea în greutate.