Răspunsul este da, iar în cele ce urmează îţi vom spune care sunt momentele în care poţi renunţa la o sesiune de antrenament:

1. Dacă eşti rănită

Este posibil ca în timpul zilei să te fi rănit şi să ai nevoie de odihnă pentru a-ţi reveni. Dacă seara trebuia să te duci la sală, mai bine mergi acasă. Corpul are nevoie de o pauză, astfel încât să se poată vindeca. Dacă totuşi te duci şi te forţezi, atunci problema se va înrăutăţi.

2. Dacă-ţi respecţi programul şi motivul pentru care vrei să lipseşti este unul întemeiat

Toată lumea are zile când nu doreşte să meargă la sala de gimnastică şi dacă faci sport  de cel puţin trei ori pe săptămână, poţi lipsi la cea de-a patra sau a cincea sesiune. Problema apare când prezenţa ta la sală este din ce în ce mai rară. În plus, dacă ai fost activă în timpul zilei (ai mers la serviciu, ai mers pe jos), atunci nu trebuie să îţi faci griji.

3. Dacă eşti bolnavă

Dacă eşti bolnavă şi aici ne referim la altceva decât un nas înfundat, atunci nu cred că mersul la sală îţi va face bine. Din nou, acesta este momentul în care corpul are nevoie de vindecare. În plus, dacă ai febră sau eşti deshidratată, rămâi acasă.

4. Dacă nu ai dormit suficient

Dacă nu dormit, nu te suprasolicita făcând antrenament fizic. Când eşti obosită nu eşti suficient de concentrată, iar timpul de reacţie este mai lent şi sistemul imunitar este slăbit. Cel mai bine este să te duci acasă şi să te odihneşti.

5. Ai avut o intervenţie chirurgicală sau ai născut recent

Dacă corpul tău a trecut prin orice fel de traumă, atunci trebuie să te odihneşti. Medicul îţi va spune care este cel mai bun moment pentru reluarea antrenamentului fizic, dar până atunci ţine cont de sfaturile oferite de acesta.


Credit foto: www.fitday.com