Rapiţa este una dintre ele. Iată ce beneficii poate aduce corpului nostru consumul de ulei de rapiţă.

Cu toate că nu are la fel de mulţi antioxidanţi precum uleiul de măsline extravirgin,uleiul de rapiţă constituie o excelentă sursă de grăsimi monosaturate,acid oleic,acid linoleic,acizi saturaţi. Însă elementele-cheie din acest tip de ulei minune sunt acizii Omega 3 şi Omega 6,grăsimi esenţiale polinesaturate pe care organismul nostru nu le poate produce şi de aceea este nevoie să le introducem prin alimentaţie. Aceştia reglează nivelul zahărului din sânge,ceea ce duce la reducerea poftei de mâncare. Pe termen lung,Omega 3 scade riscul de a face diabet şi de a ne îngrăşa peste măsură. Este demonstrat că suplimentele alimentare care conţin Omega 3 ajută în curele de slăbire,deoarece cresc rata metabolică de ardere a caloriilor.

Te poate scăpa de grăsimea abdominală

Cercetătorii americani şi canadieni susţin că folosirea uleiului de rapiţă în prepararea alimentelor poate contribui la reducerea ţesutului adipos de pe abdomen. În acest fel sunt reduşi şi factorii care duc la instalarea sindromului metabolic. Concluzia a survenit în urma unui studiu efectuat pe 121 de persoane care prezentau factori de risc pentru sindromul metabolic,printre care se numără un nivel mare al grăsimii abdominale,un nivel mare al trigliceridelor,un nivel scăzut al colesterolului HDL,hipertensiune şi hiperglicemie.

Află de AICI cum uleiul de rapiţă tratează problemele tenului.