Totuşi, foarte multe diete care au funcţionat şi au devenit populare în ultimul timp, au în comun câteva lucruri. Acestea sunt:

Îţi spun să consumi cât mai multe legume şi fibre

Fibrele te ajută să controlezi senzaţia de foame şi reglează tensiunea arterială. Toate dietele populare, precum cea mediteraneană sau cea scăzută în carbohidraţi, au incluse legume şi fibre.

Te încurajează să eviţi zahărul procesat

Zahărul este considerat a fi cel mai nociv aliment pe care îl poţi consuma. Are un conţinut caloric ridicat, dar zero nutrienţi. Deşi e uşor de evitat consumul lui, acesta există în foarte multe alimente procesate precum sucul de roşii, cereale, dressing-ul pentru salate etc.

De aceea, este indicat să verifici ingredientele fiecărui aliment cumpărat şi, nu uita, companiile folosesc tot felul de denumiri pentru a ne păcăli.

Te încurajează să consumi porţii mici

Totul îngraşă dacă este consumat în cantităţi mari. Aşa că, orice dietă care îţi spune să mănânci porţii cât mai mici, dar dese, poate fi una de succes.

Te sfătuiesc să eviţi grăsimile nesaturate

Alimente banale precum biscuiţii, pop corn-ul, margarina, bomboanele umplute conţin grăsimi nesaturate, care nu te vor ajuta în niciun fel, dimpotrivă, pot duce la apariţia unor afecţiuni. În nicio dietă bună acestea nu sunt recomandate, nici măcar ocazional.