Anumite legume conţin cantităţi mai mari de fibre, iar preţul acestora este unul pe care oricine şi-l poate permite.

Pentru necesarul zilnic de fibre, între 25-40 de grame, încearcă să consumi aceste legume:

Cartofii

Albi sau roşii, cartofii sunt o sursă de fibre, potasiu şi vitamina C. Consumaţi în cantităţi mari, aceştia îţi aduc kilograme în plus, însă în porţii mici contribuie la sănătatea organismului. Un cartof copt cu coajă conţine 3.8 grame de fibre.

Mazărea

Poate fi consumată chiar crudă, în această formă având cea mai mare cantitate de fibre. O jumătate de cană cu mazăre conţine 5.6 grame de fibre.

Varza de Bruxelles

Gătită la aburi, varza de Bruxelles conţine circa 3 grame de fibre. Este una dintre legumele toamnei care poate fi preparată în mai multe feluri, fiind foarte benefică pentru organism.

Păstârnacul

Este leguma care dă savoare mâncărurilor. Dacă nu îţi place în salatele de crudităţi, încearcă să îl consumi fiert sau înăbuşit. O bucată conţine în jur de 2.7 grame de fibre.

Spanacul

O jumătate de kilogram de spanac conţine 2.3 grame de fibre. Îl poţi consuma în salate proaspete, fiert sau chiar pregătit la cuptor.