1. Peştele, pe lista cu alimente bogate în vitamina D

 Peştele gras sau conservat în ulei reprezintă o sursă excelentă de vitamina D. Heringul,somonul sau tonul nu trebuie să lipsească din alimentaţia ta. Mai poţi consuma sardine sau macrou însă doar dacă  sunt conservate în ulei.  

2. Cereale cu lapte

 Încearcă să consumi cât de des poţi lapte deoarece acesta are un conţinut bogat de vitamine şi calciu. Combinaţia de cereale cu lapte reprezintă soluţia ideală pentru un mic dejun sănătos.  Evită ceralele bogate în zahăr şi optează pentru cele îmbogăţite cu vitamine pentru a începe ziua în forţă.

3 şi 4. Ouăle şi brânza sunt alimente bogate în vitamina D

Ambele alimente sunt alimente bogate în vitamina D, fapt pentru care ar trebui consumate în mod regulat. Este de preferat însă să alegi ouă de ţară şi brânză proaspătă de vaci,deoarece sunt mai bogate în vitamine şi nutrienţi. 

5. Alimente bogate în vitamina D: carnea de porc  

 Dacă nu este consumată în exces,carnea de porc reprezintă o sursă excelentă de vitamina D. Este de preferat să optezi pentru carnea macră deoarece aici se găseşte cea mai mare concentraţie de substanţe nutritive.

6. Uleiul de peşte  

 Dacă nu îţi place peştele,dar vrei să ai parte de beneficiile acestuia,consumă ulei de peşte. Uleiul de peşte este unul dintre alimentele bogate în vitamina D, precum şi în vitamina A. O linguriţă pe săptămâna este de ajuns pentru a atinge doză recomandată.