Iată ce ar trebui să faci:

Întocmeşte un plan de activităţi

Planificarea săptămânii de lucru îţi salvează timp, te ajută să te concentrezi mai bine asupra sarcinilor importante, permiţându-ţi mai mult control. Specialiştii spun că fiecare minut petrecut în planificare sarcinilor economiseşte 10 de minute de lucru. În plus, realizează planul cu ce trebuie să faci a doua zi cu o seară înainte de pleca de la birou, nu durează mult.

Pregăteşte-ţi ţinuta cu o seară înainte

Evită să pierzi timp şi energie asupra deciziilor inutile, deci pregăteşte-ţi hainele pentru a doua zi cu o seară înainte.

Printează-ţi lista cu sarcinile zilnice

Ai o singură listă de sarcini, care conţine toate activităţile care trebuie făcute? Atunci printeaz-o şi actualizeaz-o cu sarcinile cele noi şi prioritizează-le. Se întâmplă că primeşte e-mailuri cu sarci noi. Prin urmare, reorganizarea acdtivităţilor de zi cu zi te va ajuta să păstrezi totul sub control.

Lucrează organizat

Lista ta de sarcini trebuie să fie organizată, pe baza priorităţilor sarcinilor. Sarcinile prioritare trebuie să se regăsească în partea de sus a foii, urmate de cele care au rata de prioritate mai mică. Asigură-te întotdeauna că termini ce este mai important. Utilizează regula 80/20 pentru a identifica sarcinile prioritare. Legea lui Pareto spune că 20% din sarcinile tale vor ave ca rezultat 80% din valoarea totală a producţiei. Ceea ce înseamnă că dacă dai 10 sarcini pe lista zilnică şi vei termina numai două dintre cele mai importante, acestea îţi vor oferi 80% din rezultatele pe care le aştepţi.

Meditează timp de cinci minute după ce te trezeşti

Meditaţia relaxează corpul şi mintea. În timp ce meditezi încearcă să vizualizezi ziua, în special cele mai importante sarcini ale zilei. Tehnica este folosită de oamenii de succes din întreaga lume, iar ea i-a ajutat să-şi atingă obiectivele într-un timp mai scurt.

Mănâncă micul-dejun

Mâncarea unui mic dejun sănătos şi echilibrat stimulează creierul de la primele ore ale zilei, iar tu vei avea o zi mult mai productivă.

Începe munca mai devreme

Majoritatea oamenilor sunt productivi în primele ore ale zilei. Dacă şi tu eşti aşa, ia acest lucru ca un avantaj şi concentrează-te asupra sarcinilor prioritare.

Verifică e-mailul numai în anumite momente

Verificarea cu regularitate a e-mailului la anumite ore ale zilei este necesară pentru actualizarea listei de sarcini. Cu toate acestea, verificarea e-mailului constant este cel mai mare hoţ de timp, şi ar putea să te împiedice să-ţi termini treaba la timp. Verificarea e-mailului de 2 până la 3 ori pe zi, cu excepţia cazului în care aştepţi pe un e-mail important, ar trebui să fie suficient pentru o zi fără stres şi mai productivă.

Bucură-te de pauza de prânz

Nu sări peste pauza de prânz. Este momentul în care te poţi deconecta de la problemele de la locul de muncă, pentru a te reîncărca cu energie şi a te relaxa. În plus, pauza de prânz ajută pe om să-şi împartă sarcinile de peste zi, pentru o productivitate optimă.

Ţinând cont de aceste sfaturi vei reuşi să fii mai productivă la locul de muncă, să ai o carieră de succes şi să ţii la distanţă stresul!


Credit foto: www.entrepreneur.com