Dr. Mihaela Posea, specialist în nutriţie, are o serie de recomandări bazate pe experienţa acumulată în consilierea pacienţilor care au cerut ajutorul pentru a slăbit. Iată ce recomandă specialistul: 

  • să mâncăm doar la masă, aşezaţi şi să nu ronţăim între mese
  • să mâncăm legume în fiecare zi, măcar la 2 mese, preferabil 3 – 5 varietăţi de legume pe zi, în culori diferite
  • să mâncăm fructe de culori diferite
  • să bem apă – şi nu, sucurile nu sunt apă
  • să facem mişcare în fiecare zi
  • să ne odihnim suficient

Dieta cu banane, în care trebuie să incluzi şi coaja. Nutriţionist: "Se consumă fierte"

Un alt aspect important este să facem mici sau mari provocări care să ne ajute în dobândirea unui stil de viaţă sănătos. De exemplu:

  • în ianuarie nu mănânc zahăr
  • în februarie nu mamanc niciun aliment prăjit
  • în martie mănânc doar cereale integrale – asta înseamnă fără pâine,a lba, covrigi, paşte albe, cereale dulci la micul dejun, etc
  • în aprilie mănânc o gustare de legume crude în fiecare zi – morcovi, castraveţi, roşii cherry, etc

Slăbesc şi detoxifiază. 5 alimente care te ajută să-ţi cureţi organismul în orice sezon

"Se pot obţine rezultate spectaculoase - avem o pacienta care a slăbit 50 de kg , dar le-a slăbit într-un an de zile , învăţând să mănânce corect. Am paciente care au copii mici, sau program extrem de aglomerat şi cu toate acestea reuşesc, cu ajutorul meu să îşi stabilească nişte rutine confortabile şi eficiente în acelaşi timp", a explicat medicul nutriţionist, într-un interviu acordat csid.ro.