Statul incorect şi prelungit pe scaun, obezitatea, ridicatul obiectelor grele, purtatul pantofilor cu toc şi chiar spălatul vaselor se numără printre obiceiurile care pot duce la modificarea posturii, la dureri de spate, probleme articulare şi chiar la disfuncţii în mişcare, dar indirect şi la scăderea încrederii în sine. Din fericire, cu ajutorul sportului, această problemă poate fi remediată, în special dacă exerciţiile vor fi făcute corect.

1. Pentru postură şi formă armonioasă

Acest exerciţiu te va ajuta să stai şi să mergi drept şi, totodată, să îţi întinzi pieptul şi muşchii. Cum îl faci?

Stai în picioare, drept, cu braţele pe lângă corp şi cu privirea înainte. Du-ţi mâinile la spate şi împleteşte-ţi degetele palmelor, în timp ce întinzi coloanal, Pieptul rămâne în faţă. Dacă degetele nu se ating, prinde încheietura uneia dintre mâini sau ţine un prosop în mâini. Ţine-ţi capul, gâtul şi coloana vertebrală în linie dreaptă, în timp ce priveşti înainte. Rămâi în această poziţie cinci respiraţii, revino cu braţele în lateral şi repetă acest exerciţiu, de cel puţin 10 ori.