Află mai jos despre căile de atac naturale pentru intoleranţa la lactoză.

Ce este intoleranţa la lactoză?

Intestinul subţire produce enzima lactică,ce ajută la descompunerea lactozei,astfel încât să poţi digera laptele şi orice produs lactat pe care îl consumi. Sângele absoarbe cele două tipuri de zahăr,şi anume glucoza şi galactoza,care sunt produsele finale după ce lactoza este descompusă prin lactază.

Persoanele care suferă de intoleranţă la lactoză nu pot produce suficientă lactază în corp. Lactoza nu se poate descompune şi nici sângele lor nu poate absorbi subcomponente sale. Lactoza pe care o consumă se mută în colon sau intestinul gros. Incapacitatea de a digera laptele sau intoleranţa la lactoză pot declanşa o serie de probleme de sănătate.

În general,atunci când o persoană suferă de intoleranţă la lactoză,ea prezintă câteva simptome majore. Unele dintre ele sunt:

-              Senzaţie de balonare

-              Dureri de stomac şi greaţă

-              Deshidratarea

-              Diareea poate lovi în termen de două ore de la consumul de produse lactate

-              Meteorism sau construirea de gaze în intestine

Sfaturi la îndemână să va bucuraţi de un pahar cu lapte sau de produsele lactate.

Menţinerea unei alimentaţii echilibrate este foarte importantă pentru a reduce simptomele de intoleranţă la lactoză. Iată câteva produse alimentare substanţiale pe care trebuie să le încorporaţi în dietă. Acestea conţin calciu care de multe ori le lipseşte pacienţilor intoleranţi la lactoză.

1. Broccoli

Aparţinând aceleaşi familii ca şi varză,broccoli a fost recunoscut că având valoare nutritională foarte mare. Conţine fitonutrienti care ne protejează de bolile care ne pot ameninţa viaţa. Pentru consum,broccoli poate fi adăugat la o salată sau înăbuşit împreună cu alte legume.

Fapt interesant:Broccoli stimulează imunitatea. Acesta conţine vitamina C,care elimină radicalii liberi şi scade simptomele răcelii.

2. Spanac

Cunoscut ca fiind unul dintre cele mai nutritive plantele cu flori din întreagă lume,spanacul se întâmplă să fie mai mult decât o alegere sănătoasă. Este într-adevăr secretul unui stil de viaţă sănătos. Spanacul conţine vitamine şi minerale din belşug care fortifică organismul. Pentru consum,el poate fi adăugat la salate sau supe.

Fapt interesant:Spanacul este foarte bun pentru pierderea în greutate. Acesta conţine o mulţime de elemente nutritive,cum ar fi fierul,calciul,luteină şi fibre.

3. Portocala

Bine-cunoscută portocala creşte în primele două luni ale anului. Este destul de similară cu lămâia şi mandarina. Portocala conţine Vitamina C,care este o alegere excelentă pentru toţi cei care suferă de intoleranţă la lactoză.

Fapt interesant:Portocalele conţin fibre care ajută la prevenirea cancerului de colon. De asemenea,este un ajutor digestiv excelent care previne constipaţia şi sindromul de colon iritabil,ceva foarte frecvent întâlnit în rândul pacienţilor cu intoleranţă la lactoză.

4. Sardine

Sardinele sunt o sursă minunată de calciu,care de multe ori lipseşte din dieta unei persoane intolerante la lactoză. Alte surse de calciu sunt nucile,fasolea,legumele verzi,tofu şi caisele uscate.

Fapt interesant:Sardinele conţin acizi graşi omega 3 din abundenţă care îmbunătăţesc sănătatea cardiovasculară,scăderea tensiunii arteriale şi previn inflamarea vaselor de sânge.

5. Ghimbir

Ghimbirul este folosit în mod ideal pentru tratarea durerilor de stomac şi problemelor digestive. Încurajează producţia de sucuri digestive şi vă scuteşte de crampe.

Fapt interesant:Ghimbirul este cel mai bine cunoscut pentru consolidarea sistemului imunitar.

6. Iaurt

Cei mai mulţi cercetători au declarat că iaurtul este cea mai bună sursă de calciu pentru pacienţii cu intoleranţă la lactoză. Potrivit unui studiu realizat,bacteriile găsite în iaurt produc o enzimă de lactază,care este necesară pentru buna digestie.

Fapt interesant:Iaurtul este,de asemenea,un remediu natural pentru sindromul intestinului iritabil,constipaţie şi diaree.

7. Oţet de mere

Oţetul de mere poate fi,de asemenea,util pentru tratarea pacienţilor cu intoleranţă la lactoză. Acesta neutralizează acidul din stomac şi reduce simptomele nocive. Se amestecă o lingură de oţet de cidru de mere într-un pahar cu apă. Se bea o dată pe zi.

Fapt interesant:Oţetul de mere este eficient în rândul pacienţilor cu diabet zaharat. Potrivit unui studiu publicat în 2007,persoanele care suferă de diabet zaharat de tip 2 li s-au dat două linguri de oţet de cidru de mere şi s-a observant o scădere semnificativă la nivelurile de zahăr din sânge.