Uite care sunt acestea:

Gândeşte înainte de a vorbi

Este uşor ca într-o criză de furie să spui ceva ce sigur vei regreta mai târziu. Ia-ţi câteva minute, chiar dacă eşti furioasă, pentru a te gândi la ce urmează să spui.

După ce te-ai calmat, spune-ţi nemulţumirile

De îndată ce te-ai calmat şi începi să gândeşti limpede, exprimă-ţi motivele pentru care eşti supărată. Încearcă să faci acest lucru pe un ton calm, fără jigniri la adresa cuiva.

Exerciţii fizice

Dacă eşti furioasă, încearcă să mergi o oră la sală sau la alergat şi, vei vedea, după efortul fizic depus te vei simţi mult mai calmă.

Ia-ţi o pauză

În timpul zilei, când treci prin momente stresante ce prezintă potenţial de a te enerva, încearcă să-ţi iei câteva minute de pauză.

Caută posibile soluţii

În loc să te concentrezi pe cauză, încearcă să te gândeşti mai mult la soluţii. Astfel, reuşeşti să te detensionezi şi să te calmezi mai repede.

Concentrează-te pe propria persoană

Pentru a evita criticile, încearcă să pui accentul pe propria persoană şi să foloseşti propoziţii la persoana I-a. În acest mod îţi asumi responsabilitatea pentru propria ta parte de vină.

Iartă

Iertarea este o armă puternică şi un sentiment pozitiv, care te ajută să scapi de amărăciunea pe care o criză de furie ţi-o aduce. În plus, atât persoana sau persoanele cu care te-ai certat pot învăţa în urma conflictului peste care aţi trecut cu toţii.

Sursa foto: Youtube