Exerciţii uşoare de yoga - ce efecte au:

Durerile persistente de umăr pot fi cauzate de artroză, bursită (o inflamaţie a bursei,sacul mic de fluid care căptuşeşte zona articulară),sau consecinţa unui accident mai vechi. Ca să obţii relaxarea zonei şi să reduci inflamaţia,încercă următoarele exerciţii uşoare de yoga:

1.     Ridică şi coboară umerii în ritm rapid,timp de un minut. Acest tip de ridicări au rolul de a detensiona locul dureros.

2.     Ridică un braţ,îndoaie-l în spatele capului– în zona cefei – astfel încât cotul să formeze un „V” răsturnat. Cu degetele de la cealaltă mână,prinde degetele mânii „în V”,şi trage în jos,astfel încât să obţii o întindere blândă a articulaţiei umărului dureros. Respiră încet şi profund în timp ce execuţi exerciţiul.

3.     Repetă exerciţiul 2,uitilizând cealălalt braţ îndoit. Nu uita să respiri.

Repetă succesiunea de exerciţii uşoare de yoga de mai sus de 3-4 ori pe zi,scopul fiind de a creşte,treptat,flexibilitatea şi mobilitatea umerilor. În timp,vei observa o reducere a infalamţiei şi a durerii aferente.