Este necesar ca activităţile de zi cu zi să fie efectuate în mod corect, pentru a nu provoca probleme de sănătate la nivelul coloanei vertebrale. Iată care sunt principalele obiceiuri care pot dăuna coloanei vertebrale:

Spălatul dinţilor

În fiecare zi stăm în picioare când ne spălăm dinţii. Presiunea pusă asupra coloanei vertebrale este la fel de mare ca atunci când mergi. Prin urmare, trebuie să încerci să eviţi presiunea: sprijină-te de perete sau de chiuvetă, pe măsură ce periezi dinţii. Aceasta este una dintre activităţile zilnice pe care le facem greşit.

Spălatul vaselor

În timp ce speli vasele, de obicei stai aplecată. Din acest motiv, discurile intervertebrale ale secţiunii toracice se uzează repede, iar acest lucru duce la apariţia durerii de spate. Plasarea scaunului sub genunchi când speli vasele ajută la reducerea presiunii.

Căratul plaselor cu cumpărături

Chiar şi o singură plasă grea afectează sănătatea coloanei vertebrale. Dacă ai multe cumpărături, nu pune totul într-o plasă, ci în două. Acest lucru va ajuta la reducerea presiunii puse asupra coloanei vertebrale.  

Spălatul parchetului/podelei

Nu spăla niciodată podeaua/parchetul cu mâinile şi stând în genunchi. Trebuie să foloseşti un mop. Metodele vechi, cum este statul în genunchi, vor afecta în timp sănătatea picioarelor, spatelui şi, implicit, coloana vertebrală.

Căratul rucsacului în spate

Nu degeaba rucsacul are două bretele: sarcina lor este să distribuie greutatea uniform pe spate. Prin urmare, atunci când rucsacul este greu, foloseşte ambele curele. Astfel, va fi redusă presiunea pusă asupra gâtului şi coloanei vertebrale.  

Credit foto: www.pexels.com