Să obţii un abdomen plat nu e musai să faci sport, ci să ai şi grijă de alimentaţia ta, care ar trebui să fie bogată în fructe şi legume, potrivit elle.ro.

Care sunt alimentele pe care ar trebui să le consumi frcvent, află mai jos:

Somon
Somonul este unul dintre cele mai sănătoase alimente pe care le poţi consuma. Este bogat în proteine, acizi graşi omega-3, potasiu şi vitamina B-12. În plus, are puţine calorii şi grăsimi saturate, ajutând şi la reducerea inflamaţiilor, acestea fiind responsabile pentru bolile cardiovasculare şi obezitatea.

Pe lângă somon poţi consuma şi ton sau sardine, de două-trei ori pe săptămână.

De ce trebuie să purtăm ochelari în faţa calculatorului şi ce înseamnă regula 20-20-20 pentru sănătatea ochilor

Avocado
Deşi pare greu de crezut, alimentele care conţin grăsimi (grăsimi monosaturate) sunt cele care te ajută să arzi mai multe calorii, deoarece acestea îţi forţează corpul să nu le depoziteze în organism, conform sursei citate.

Ba mai mult, avocado se află în topul listei cu cele mai bune alimente de acest fel. Are numeroşi nutrienţi, precum şi vitamina E, C, potasiu. Totodată, are şi fibre şi proteine, iar câteva felii de avocado pe pâine prăjită sau în salată reprezintă un mic dejun sau un prânz delicios.

Ce să faci dacă îţi cad genele. Trucuri pe care să le încerci ca să le stimulezi creşterea

Legume
Legumele şi diferitele tipuri de fasole au un conţinut ridicat de fibre, iar asta înseamnă că îţi vor da o senzaţie de saţietate pentru mai mult timp. Poţi opta pentru linte, fasole neagră, mazăre sau alte alimente din această categorie, deoarece au proteine, vitamine şi minerale precum acid folic şi magneziu.